Espen-S-R Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Sorry blei Mye rot pga starta den feil, må beklage, så endrer mitt emne til noe jeg lurer på.. men en ting jeg lurer på, åssen kort kan man bruke for å betale på psn? har ett vanlig postbanken kort.. går det? eller må det være visa? Trenger litt hjelp og ideer Endret 21. november 2007 av Espen-S-R Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 PSN < Live. Home > Live? Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg spør meg selv hvor du vil med denne tråden, men evner ikke å finne svaret. Help a brother out. Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Der har du en av grunnene til at jeg solgte 360'n min og gikk over til PS3. Viss du ser på PS3 generelt er den ikke dyr i det hele tatt. Da snakker jeg om 5000kr som jeg ga. Syntest det var en overkommerlig pris for en så fullspekket konsoll med nok av oppgraderings og tilkoblingsmuligheter. I dag koster samme maskinen 4000kr med 2 spill. Utrolig billig. Lenke til kommentar
Espen-S-R Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 (endret) hehe jo, Playstation er best for du slepper og betale noe for åå komme online, for online er jo en a den største gleden med ps3 Edit: Helt enig Kallstrom, helt enig! Endret 21. november 2007 av Espen-S-R Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Jeg spør meg selv hvor du vil med denne tråden, men evner ikke å finne svaret. Help a brother out.Jeg har noen teorier... 1. Han vil at folk skal sammenligne, men han puttet den i feil kategori for noe som kan kalles objektiv sammenligning. 2. Han tror at ved hjelp av denne tråden vil han være medlem av klanen som er PS3 eierne. 3. Det over, bare værre. Trolling. EDIT: 4. Han vil at folk skal se at han nettop har startet å lære seg og skrive norsk, og ikke helt kan det enda. Endret 21. november 2007 av Lakus Lenke til kommentar
Espen-S-R Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Trur det blir 1 da Det går vell ann å lage en tråd uten att folk skal bynne å komentere? Alt jeg vil er å minne om att Ps3 er bare så sykt mye billigere når du ser på det en xbox! Edit: en klan er jeg med i, så too late! Er med i Norges råaste klan faktisk Endret 21. november 2007 av Espen-S-R Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Kjære Lakus. Det staves: "verre". Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 La folk kommentere da. Ikke noe gøy på et forum uten ulike synspunkter. Lenke til kommentar
Espen-S-R Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Sant det, men kan komentere med gode ord hehe.. Back too topic..¨ Sant så sant, det kalles jo diskusjon så Endret 21. november 2007 av Espen-S-R Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Kanskje psn er gratis, men det følger med headset til 360 Lenke til kommentar
Espen-S-R Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Det er sant, det er det neggative med ps3 da.. Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Når microsoft patriotene stiger inn på Sony forumet, merkes det betraktelig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Når Sony patriotene slenger dritt mellom linjene mot Microsoft patriotene merkes det bedre enn de selv ofte tror. Og ja, jeg vet det går begge veier. Lenke til kommentar
Espen-S-R Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Det kalles en ''sammenligning'' . Endret 21. november 2007 av Espen-S-R Lenke til kommentar
Pazleet Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Trur det blir 1 da Det går vell ann å lage en tråd uten att folk skal bynne å komentere? Alt jeg vil er å minne om att Ps3 er bare så sykt mye billigere når du ser på det en xbox! Edit: en klan er jeg med i, så too late! Er med i Norges råaste klan faktisk Nja, jeg er ikke helt sikker på om jeg forstår hva du prøver å si, men du får jo et par år med xbox live for mellomlegget opp til PS3.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Når Sony patriotene slenger dritt mellom linjene mot Microsoft patriotene merkes det bedre enn de selv ofte tror.Og ja, jeg vet det går begge veier. Når en fiende kommer i leiren til de slemme, hva forventer vi da? KAOS! Lenke til kommentar
Espen-S-R Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Sant det.. sorry hvis jeg sa noe feil til xbox eierene.. men for min del syntes jeg live er kjempe dyrt da.. 6oo kr er jo en go del for å spille online lixom. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Min mening: Hjelper ikke at PS3 sitt online community er gratis, når xbox sitt community, som du betaler for, er bedre. Fikk jeg valget mellom å få et dårlig dataspill eller å kjøpe et bra et, så er det klart jeg kjøper det bra spillet. Litt rart formulert det her, men dere tar poenget EDIT: leif Endret 21. november 2007 av Milt Lenke til kommentar
Espen-S-R Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Sorry, Har endra emnet pga var ett tragisk emne og starte. Noen som kal hjelpe meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå