railcat Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg får bare til å sette normal på grafikk innstillingene til Call of Duty 4... Hva må til for å få til high eller høyere? Jeg har maskinvaren for å klare dette uten problemer, har dual core 6700 samt 8800gtx så dette skulle ikke være noe problem.. Jeg kjører xp enda å direct x 9.c... må jeg ha vista of direct x 10 for å få høyere innstillinger?? Lurer på dette siden jeg ikke syns grafikken var noe sinnsykt å skryte over... Lenke til kommentar
sollie Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg får bare til å sette normal på grafikk innstillingene til Call of Duty 4... Hva må til for å få til high eller høyere? Jeg har maskinvaren for å klare dette uten problemer, har dual core 6700 samt 8800gtx så dette skulle ikke være noe problem.. Jeg kjører xp enda å direct x 9.c... må jeg ha vista of direct x 10 for å få høyere innstillinger?? Lurer på dette siden jeg ikke syns grafikken var noe sinnsykt å skryte over... jeg kjører alt på full pupp, har jo som du ser av specsa noe dårlige maskinpark enn deg. Gå inn under advance gfx instillinger, skulle vel blåse opp opplevelsen noe tenker jeg. Lenke til kommentar
railcat Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Jeg får bare til å sette normal på grafikk innstillingene til Call of Duty 4... Hva må til for å få til high eller høyere? Jeg har maskinvaren for å klare dette uten problemer, har dual core 6700 samt 8800gtx så dette skulle ikke være noe problem.. Jeg kjører xp enda å direct x 9.c... må jeg ha vista of direct x 10 for å få høyere innstillinger?? Lurer på dette siden jeg ikke syns grafikken var noe sinnsykt å skryte over... jeg kjører alt på full pupp, har jo som du ser av specsa noe dårlige maskinpark enn deg. Gå inn under advance gfx instillinger, skulle vel blåse opp opplevelsen noe tenker jeg. Me fare for å virke som en tulling, men hvor ligger dette? har ikke sett dette i grafikk innstillingene?.... Lenke til kommentar
Andersr89 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Normal er høyeste innstilling. Det er ikke høyere, men kansje det er satt på normal så de kan legge til bedre grafikk til en eventuelt kommende expansion? Endret 21. november 2007 av Andersr89 Lenke til kommentar
railcat Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 enn hvis man har windows vista og direct x 10? får man muligheten til å velge noe mer enn normal? og er det noen andre som vet hvor advanced gfx innstillingene ligger? Lenke til kommentar
Urinator Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Er det samme hos meg, har dx10.. Lenke til kommentar
Backflipp Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Kan ikke velge høyre enn normalt. Ble faktisk overrasket over grafikken, så veeldig pent ut! Lenke til kommentar
Gjest Arveen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Litt off-topic Hva er god fps i cod4? Det sies at på xbox360 så ligger fpsen på 60. så da er 60 bra? Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hvis du har en gjennomsnittlig fps på 60 så synes ihvertfall jeg det er helt akseptabelt Lenke til kommentar
Varen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Alt over 30 er vel greit for meg. 50+ er vel veldig greit. Men jeg ser ikke på det som så ekstremt nøye. Men det er vel endel folk som er sykelig opptatt av fps som kanskje kommer til å si etter meg at det helst må være 80+ fps i alt man spiller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå