Gå til innhold

Grafikkinnstillinger i CoD4...

Anbefalte innlegg

Jeg får bare til å sette normal på grafikk innstillingene til Call of Duty 4... Hva må til for å få til high eller høyere? Jeg har maskinvaren for å klare dette uten problemer, har dual core 6700 samt 8800gtx så dette skulle ikke være noe problem.. Jeg kjører xp enda å direct x 9.c... må jeg ha vista of direct x 10 for å få høyere innstillinger??

Lurer på dette siden jeg ikke syns grafikken var noe sinnsykt å skryte over...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg får bare til å sette normal på grafikk innstillingene til Call of Duty 4... Hva må til for å få til high eller høyere? Jeg har maskinvaren for å klare dette uten problemer, har dual core 6700 samt 8800gtx så dette skulle ikke være noe problem.. Jeg kjører xp enda å direct x 9.c... må jeg ha vista of direct x 10 for å få høyere innstillinger??

jeg kjører alt på full pupp, har jo som du ser av specsa noe dårlige maskinpark enn deg. Gå inn under advance gfx instillinger, skulle vel blåse opp opplevelsen noe tenker jeg.

Lenke til kommentar

jeg kjører alt på full pupp, har jo som du ser av specsa noe dårlige maskinpark enn deg. Gå inn under advance gfx instillinger, skulle vel blåse opp opplevelsen noe tenker jeg.

Me fare for å virke som en tulling, men hvor ligger dette? har ikke sett dette i grafikk innstillingene?....:)

Lenke til kommentar

Alt over 30 er vel greit for meg. 50+ er vel veldig greit. Men jeg ser ikke på det som så ekstremt nøye. Men det er vel endel folk som er sykelig opptatt av fps som kanskje kommer til å si etter meg at det helst må være 80+ fps i alt man spiller

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...