suport Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hei, jeg lurer på å ta sikkerhetskurs offshore i forbindelse med utplassering og lærlingeplass. Er det noen som vet hva Grunnelgende sikkerhetskurs offshore (60t) vil koste? Mvh. suport Lenke til kommentar
.Andre Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Har hørt at det koster ca 20000kr +/-. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Hei, jeg lurer på å ta sikkerhetskurs offshore i forbindelse med utplassering og lærlingeplass.Er det noen som vet hva Grunnelgende sikkerhetskurs offshore (60t) vil koste? Mvh. suport Hvor gammel er du ? Utplassering ? Koster mellom 14 og 16 tusen tror jeg. Endret 22. november 2007 av Vbrattla Lenke til kommentar
parleur Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Har hørt at det koster ca 20000kr +/-. 20000!? Det var veldig drøyt! Jeg søkte jobb hos kjærlige Hurtigruten og fikk vite at jeg trengte dette kurset, men å betale opp mot 20000 blir vel ikke lønnsomt med det første antar jeg....=( Lenke til kommentar
V_B Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Men skjønner ikke helt hvordan det er relevant spørsmål i henhold til trådstarters fremtid. Skal du ha læreplass så får du sikkerhetskurs, og hvorfor i helsikke skal noen gidde å ta deg offshore i utplassering ? Hvor gammel er du ? Vist du snakker om læreplass og utplassering så går du sannsyneligvis på videregående. Du vet du må være 18 år for i det hele tatt være offshore ? Lenke til kommentar
vmh Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg fikk det dekket av min arbeidsgiver, tok det hos falck nutec i aberdeen, men er sikkert samme pris hos falck nutec i norge vil jeg tro. Det heter altså Pan European basic offshore safety og det dekker hele verden, også norsk sektor. Varer en uke og koster 750,64£ Nå kan det jo hende at selskapet har rabatt, men sjekk det opp med falck, om du er interessert. Sjekk nå opp med den arbeidsgiver du kunne tenke deg først.. Hør om det er relevant, det kan jo godt tenke seg at de kommer til å dekke det. De er vel interessert i å få de beste, og da er dette småpenger... Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Om det er lærlig-jobb du skal ut i er dette kurset i læreplanen din, altså skolen betaler. Men er det utenom er det selvkost. 20.000 er nok en veldig realistisk sum. Men en må ofte gå flere kurs også, alt avhening av hva du skla gjøre ombord. Men du kommer neppe offshore bare ved å ha sikkerhetskurset og ikke annen kompetanse, da må det i tilfelle bli på båt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå