kevinedomm Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hei! Jeg lurte på en ting; Kan visiret rett og slett slite seg ut? evt. Hvor får man tak i? Jeg har en hjelm nå, som jeg ikke klarer å kjøre i mørket mens det regner, for da ser jeg ikke en dritt, men med passasjerhjelmen (dessverre er den alt for liten til å kjøre noe særlig med) er det ikke noe problem å kjøre med, med den har jeg klar sikt. Lenke til kommentar
NoEvo Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Ja et visir blir utslitt etter hvert. Du får sikkert kjøpt nytt der du kjøpte hjelmen. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Skiftet visir 2-3 ganger i året jeg da, men kjørte brukbart mye, begrensa hvor mye du kjører på moped, (hvis du kjører moped da ) , pass på og vask det godt da holder det litt lengre, bare ikke bruk sterke kjemikalier på det, da kan du ødelegge det, særlig hvis du kjører med ett speilreflex Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Du kan jo tenke deg alle slags insekter, småstein og vanndråper som treffer visiret ditt iløpet av ett år. Visiret blir slitt i takt med at du kjører, på samme måte som rutene på en bil, Kjører du mye slites det mye, og vice versa. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Ok, men er det noen nettbutikker der man kan kjøpe det? Finner det ikke på moto-trade, mc-deler eller speedline. Jeg kjøpte den med en privatperson, forresten. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Husk at en hjelm bør byttes ut med jevne mellomrom. Ny teknologi og slitasje å den gamle er grunnen. Er hjelmen for gammel, kjøp ny i stedet for å bytte visir. Jeg er en dobbeltmoralist, for hjelmen min fulgte med mopeden. Den er noen år gammel, kjøpt brukt :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå