Gå til innhold

Får ikke logget på CoD?

Espen-S-R

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet, men det skjer spesielt når hele USA kommer på. Jeg bruker å legge fra meg kontrollen å lage middag. Når jeg kommer tilbake ser jeg rank 1, og den første linja i EU messages, som de skal "holde" oppdatert for viktige beskjeder. Det er noe piss, men det bruker å funke når jeg prøver om og om og om og om igjen. Hva med deg?

Lenke til kommentar
Jeg vet, men det skjer spesielt når hele USA kommer på. Jeg bruker å legge fra meg kontrollen å lage middag. Når jeg kommer tilbake ser jeg rank 1, og den første linja i EU messages, som de skal "holde" oppdatert for viktige beskjeder. Det er noe piss, men det bruker å funke når jeg prøver om og om og om og om igjen. Hva med deg?

Spørs om det er derfor. Flere av oss som satt inne på en server og falt ut (eller, alle jeg har snakket med). Etter det er det bare en av oss som har kommet seg på igjen. Og har ikke hatt ett eneste problem tidligere.

Lenke til kommentar

Kom over denne teksten:

*While Xbox 360 owners have been enjoying the hell out of Call of Duty 4: Modern Warfare's multiplayer, owners of the PlayStation 3 version like myself have been getting an altogether different definition of deep and hard. Players are reporting long wait times for matches, with connection issues plaguing servers once the matches do start. According to Inifinity Ward, the problem lies with servers getting slammed with far greater traffic than they had anticipated. Fortunately the PS3 server team is on the job.

The server team has been working on this all weekend, and will be working through the night. They're upgrading all server hardware as well as dedicated an individual database to each functionality to improve performance and handle the traffic hitting the servers*

Lenke til kommentar

Nå kom det opp at jeg måtte ha PSN nå.. herregud for noe piss!! Helt klikk dette, holder det på sånn her for lenge går folk lei a online på cod, hverfall jeg!

Edit: grunnen til att xbox ikke får det er sikkert pga att det er MANGE flere som spiller cod på ps3.. hehe..

Endret av Espen-S-R
Lenke til kommentar
Kom over denne teksten:

*While Xbox 360 owners have been enjoying the hell out of Call of Duty 4: Modern Warfare's multiplayer, owners of the PlayStation 3 version like myself have been getting an altogether different definition of deep and hard. Players are reporting long wait times for matches, with connection issues plaguing servers once the matches do start. According to Inifinity Ward, the problem lies with servers getting slammed with far greater traffic than they had anticipated. Fortunately the PS3 server team is on the job.

The server team has been working on this all weekend, and will be working through the night. They're upgrading all server hardware as well as dedicated an individual database to each functionality to improve performance and handle the traffic hitting the servers*

Den oppgraderinga er de jo ferdige med, og det virker som om at alt har fungert bra for de fleste. Ser at det er folk på Infinity Ward-forumet som sliter med det samme. Kan jo umulig ta lang tid før det er oppe igjen.

Og der kom jeg inn. Seier. :)

Lenke til kommentar

Akkurat samme dritten her - er logget på men får beskjed om det uansett. Liker spillet, men er lei av problemer kveld etter kveld!

Minner meg om bf1942, var med fra starten og der var det mye rart, men det kom da seg etterhvert.

Kommer sikkert dessverre til å ta en god tid før dette blir stabilt og smertefritt er jeg redd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...