Espen-S-R Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 kommer ikke inn på online på cod? hva skjer?!?! Lenke til kommentar
madkris Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg vet, men det skjer spesielt når hele USA kommer på. Jeg bruker å legge fra meg kontrollen å lage middag. Når jeg kommer tilbake ser jeg rank 1, og den første linja i EU messages, som de skal "holde" oppdatert for viktige beskjeder. Det er noe piss, men det bruker å funke når jeg prøver om og om og om og om igjen. Hva med deg? Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Kommer heller ikke inn online. Usikker på hva grunnen til dette er. Har ventet i over 45 minutter nå Lenke til kommentar
nyvvo Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg vet, men det skjer spesielt når hele USA kommer på. Jeg bruker å legge fra meg kontrollen å lage middag. Når jeg kommer tilbake ser jeg rank 1, og den første linja i EU messages, som de skal "holde" oppdatert for viktige beskjeder. Det er noe piss, men det bruker å funke når jeg prøver om og om og om og om igjen. Hva med deg? Spørs om det er derfor. Flere av oss som satt inne på en server og falt ut (eller, alle jeg har snakket med). Etter det er det bare en av oss som har kommet seg på igjen. Og har ikke hatt ett eneste problem tidligere. Lenke til kommentar
Espen-S-R Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Fader! når får de fiksa opp i disse bugga/feila..:S tenk på de som skal spelle Klan matcher. kommer seg ikke inn! Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Kom over denne teksten: *While Xbox 360 owners have been enjoying the hell out of Call of Duty 4: Modern Warfare's multiplayer, owners of the PlayStation 3 version like myself have been getting an altogether different definition of deep and hard. Players are reporting long wait times for matches, with connection issues plaguing servers once the matches do start. According to Inifinity Ward, the problem lies with servers getting slammed with far greater traffic than they had anticipated. Fortunately the PS3 server team is on the job. The server team has been working on this all weekend, and will be working through the night. They're upgrading all server hardware as well as dedicated an individual database to each functionality to improve performance and handle the traffic hitting the servers* Lenke til kommentar
Espen-S-R Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Nå kom det opp at jeg måtte ha PSN nå.. herregud for noe piss!! Helt klikk dette, holder det på sånn her for lenge går folk lei a online på cod, hverfall jeg! Edit: grunnen til att xbox ikke får det er sikkert pga att det er MANGE flere som spiller cod på ps3.. hehe.. Endret 21. november 2007 av Espen-S-R Lenke til kommentar
nyvvo Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Kom over denne teksten: *While Xbox 360 owners have been enjoying the hell out of Call of Duty 4: Modern Warfare's multiplayer, owners of the PlayStation 3 version like myself have been getting an altogether different definition of deep and hard. Players are reporting long wait times for matches, with connection issues plaguing servers once the matches do start. According to Inifinity Ward, the problem lies with servers getting slammed with far greater traffic than they had anticipated. Fortunately the PS3 server team is on the job. The server team has been working on this all weekend, and will be working through the night. They're upgrading all server hardware as well as dedicated an individual database to each functionality to improve performance and handle the traffic hitting the servers* Den oppgraderinga er de jo ferdige med, og det virker som om at alt har fungert bra for de fleste. Ser at det er folk på Infinity Ward-forumet som sliter med det samme. Kan jo umulig ta lang tid før det er oppe igjen. Og der kom jeg inn. Seier. Lenke til kommentar
Espen-S-R Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 kom inn nå etter en GO STUND venting! Lenke til kommentar
Espen-S-R Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Trur det er bare helt sykt om du kommer inn på det verste.. herregud å mange som speller dette! Lenke til kommentar
kallstrom Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Er jo det råeste innen online i denne stund. Ingen over, ingen ved siden EDIT: En god del under Endret 21. november 2007 av kallstrom Lenke til kommentar
shaker Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Får beskjed om å signe inn på PSN når jeg prøver å spille online. Eneste problemet er at jeg allerede er signet inn. Lenke til kommentar
nyvvo Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Får beskjed om å signe inn på PSN når jeg prøver å spille online. Eneste problemet er at jeg allerede er signet inn. Nok en gang ble jeg kastet ut fra en server, og får opp det samme som deg. Håper de fikser detta kjapt. Lenke til kommentar
beitland Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Akkurat samme dritten her - er logget på men får beskjed om det uansett. Liker spillet, men er lei av problemer kveld etter kveld! Minner meg om bf1942, var med fra starten og der var det mye rart, men det kom da seg etterhvert. Kommer sikkert dessverre til å ta en god tid før dette blir stabilt og smertefritt er jeg redd. Lenke til kommentar
Espen-S-R Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Rart.. :S Men ett så populært spill er jo nødt til å ha større/bedre servere.. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Er jo det råeste innen online i denne stund.Ingen over, ingen ved siden og ingen under. Ingen under? Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Er jo det råeste innen online i denne stund.Ingen over, ingen ved siden og ingen under. Ingen under? :!: En del under! Lenke til kommentar
madkris Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 det e fortsatt et stor problem her hos meg. Sign in PSN, blir kasta ut av servere, reconnecting party etc. Og det tar jo 10 minutte for å finne en team deathmatch. Men oldcore går fint : = ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå