mushi Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 (endret) Drar opp denne tråden igjen. Sitter med femti tusen og trenger en bil med stort bagasjerom. Touran med høy km (200-250k) ligger i denne prisklassen og frister veldig. Kommer til å kjøpe fra forhandler. Er dette lurt eller bare å glemme? Driftsikkerhet og bagasjeplass er førsteprioritet. Endret 21. mai 2015 av mushi Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Dyr service på de bilene, og mange små feil i altfor kjapp rekkefølge, etter min smak Lykke til! Lenke til kommentar
Gamle ørn Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Første generasjon DSG er kjent for en god del feil, disse ble vel produsert frem til rundt 2010? Andre generasjon DSG er en finfin girkasse i forhold med lite tull. Touran er flotte biler, gode å kjøre, og relativt sportslig. Jeg har kjørt endel nyeste versjon av Touran, og kunne godt tenkt meg å kjøpe en selv. Har forsåvidt kun kjørt 170hk, så vet ikke hvordan 105 virker i forhold. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Tusen takk for svar. Da får nok denne bilen vente noen år til jeg har råd til en litt nyere versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå