Tedz Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Heizann nettop fått ny Macbook laptop, og lurer på hvilken mus som er best. Helst en trådløs/bluetooth mus. Skal sitte lenge og jobbe, så jeg trenger en som er ergonomisk. Noen forslag? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Har du noe budsjett? Lenke til kommentar
janerikl Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 microsoft har en del brukvennlige muser. Lenke til kommentar
Gekonody Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Logitech VX Nano - teh works Lenke til kommentar
Tedz Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Har du noe budsjett? 1000kr.. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) VX Nano eller VX Revolution. V470 er også et fint alternativ dersom Blåtann er et must. Edit: Er Logitech alle disse, ja ... Endret 22. november 2007 av OML Lenke til kommentar
Pest^N Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Har det noe å si om det er en laptop eller stasjonær pc den skal brukes til? Vil absolutt anbefale en GOD mus som ligger godt i hånden. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Vel, siden vedkommende nevner at det er en laptop musen skal brukes til så tenker jeg at musen bør være deretter. Er greiere å ta med seg en liten snerten mus på tur, og dessuten så er ikke disse laptopmusene til Logitech noe å kimse av, altså ... Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Gå for G7 da i så fall, siden den er trådløs, og trådstarter helst ville slippe kabelen. Lenke til kommentar
Pest^N Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Trådløs? Joda, han slipper kabelen, men han skal likevel sitte VED laptopen når han jobber. Hva er vitsen med trådløs da? Trådløs byr på andre problemer enn kabler. Kommer han til å jobbe mye er uansett ergonomi et viktigere punkt å tenke på fremfor at musen tar noen cm mer plass når han likevel skal legge den i en romslig laptop-bag. Det er min mening da, skulle alle fulgt den ville de aldri fått solgt laptop mus'er. Små mus'er er en uting synes nå jeg. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg ser poenget ditt, men jeg er likevel fan av trådløst. Så lenge det er en slik minimottaker i hvert fall, ikke en svær kloss av en mottaker med like lang ledning som ei mus ville hatt, da er poenget borte. Lenke til kommentar
sgc Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Kjøpte nylig vx revolution og må si det er en knallbra mus. Perfekt med instillingsmuligheter med masse knapper (bruker zoomfunksjon, lyd opp/ned, mute, lukk alle vinduer - vis skrivebord), og laseren fungerer over tepper, klær o.l. langt bedre enn min optiske mus. Genial. Betalte vel ca. 300 spenn på shg for den. Designet liker jeg også. Lenke til kommentar
Tedz Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Tenkte og litt på at jeg har minimalt med usb porter (2 stk)...Er noen av disse bluetooth utgave på eller er alle usb stick? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Logitech V470 er Blåtannbasert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå