:---{D Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Off Topic består i dag av annet, gledesutbrudd, gullkorn, humor og OT-baren (pluss testposter og feilposter). Det er blitt bekreftet at kategorien 'Forumaktiviteter' og en sosial-del av forumet skal komme. Vil da 'den sosiale delen' erstatte OT-baren slik den eksisterer i dag eller vil det bli begge deler? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 OT-baren vil fortsette å eksistere. Det vil være et sted hvor man kan diskutere løst og fast som det alltid har vært. Den nye sosiale kategorien vil rette fokus mot nettopp det sosiale; å bli kjent, arrangere treff osv. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 når vi først prater om off topic , trenger vi virklig annet og OT-baren ? ja jeg vet jeg har "nevnt" dette før , men jeg ser ikke behovet for kategorien . det er jo snart ikke noe som passer inn i annet lengre , den er jo som en mindre brukt ver av ot-baren . Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Me held på å rydde ut av Annet, etter all sannsynleghet forsvinn den kategorien når 99.9% av emnene er flytta til nye kategoriar. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 OT-Baren vil bestå. De nye kategoriene kommer i tillegg Saken er oppklart, tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg