AVandelay Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hei. Muligens feil forum å spørre om dette, men jeg prøver allikevel. Jeg må få lært meg å sette opp grafer på PC til innleverings oppgaver i matematikk og fysikk. Har såvidt prøvd meg litt på mathematica, men fikk ikke helt til det programmet. Noen andre programmer jeg kan bruke? Lenke til kommentar
teveslave Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Prøv denne: http://www.sharpe-maths.co.uk/resources/win_graphs.php Hvis du får fram grafene du ønsker, kan du bruke Print Screen til å lagre bildet. Endret 21. november 2007 av teveslave Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Eller så kan du bruke GeoGebra, er gitt ut under gpl Lenke til kommentar
foorex Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Vi bruker et program som heter TI InterActive på skolen. Der er det superenkelt å lage grafer. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 TI InterActive koster vel penger, da. Og personlig synes jeg geogebra er enklere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå