DanOve Skrevet 24. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 genial tråd... takk. har børstet fram men gamle maskin her og starter den opp synes den disken som sitter i høres ut som en vinkelsliper på vei gjennom en 5mm stålplate. hvordan er det å boote fra USB penner? har en 4 gigg penn fra clasohlson som jeg kan bruke men vet ikke om Bios støtter det. men det finner jeg ut. men er det noen forslag til linux type?? trenger vel en som ikke tar så stor plass men like vel er brukenes. selv så har jeg aldri prøvd tekst grensesnittet, bare den grafiske. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Hvis PC-en har skikkelig dårlige specs, så kjører du ganske enkelt xubuntu. Lenke til kommentar
ThorB Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 (endret) genial tråd... takk. har børstet fram men gamle maskin her og starter den opp synes den disken som sitter i høres ut som en vinkelsliper på vei gjennom en 5mm stålplate. hvordan er det å boote fra USB penner? har en 4 gigg penn fra clasohlson som jeg kan bruke men vet ikke om Bios støtter det. men det finner jeg ut. men er det noen forslag til linux type?? trenger vel en som ikke tar så stor plass men like vel er brukenes. selv så har jeg aldri prøvd tekst grensesnittet, bare den grafiske. kjørte en gang noe som heter brazilfw http://www.brazilfw.com.br/forum/kb.php?mo...rticle&k=50 å den hadde en litt snedig funksjon med at hd blir brukt i oppstart, så blir alt kjørt over til ram. deretter blir HD, slått av... (helt til HD trengs igjen) den distroen er så liten at den kan kjøres på floppydisk her har du en topic på brasilfw på usb: http://www.brazilfw.com.br/forum/viewtopic...p;highlight=usb Endret 24. november 2007 av thor918 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå