Gå til innhold

Warhammer Online = Konge!


Anbefalte innlegg

War er mest fokusert på RvR

 

 

tidligere i tråden ble det sagt at WAR`s PVP(RvR) blir som WoW`s pvp, men det er komplett feil , ja det stemmer kansje de måndene før de releasa Battlegrounds, men nå er WoW mer eller mindre basert på instance pvp, og WAR er basert på World PVP, Er noen pvp instancer som blir kalt Scenarios i War, men det er bare en liten innføring før man kommer til siste Tier hvor det er full Scale RvR

 

Det jeg tror er at WAR blir nok et second hand MMO, tror neppe folk kommer til å gå 100% active i spillet alene, så sant de ikke greier å finne en liten balanse mellom PVP / PVE, for hvis man spiller si ca 8 timer daglig som en "hardcore" så vil det bli veldig trøttsomt med den samme PVP`n dag inn og dag ut.. men i og for seg så vil jeg nå tro at WAR blir en sucsess

 

For min del så skal jeg gå 50/50 mellom WAR og WoW: Wolk, så sant ikke WAR er helt rått.. ser frem til WAR

 

Age of Conan for min del tror jeg blir en gigantisk flopp, akkuratt som LOTRO

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden beta gjenåpningen ikke ble announcet i denne ukens beta oppdatering så TIPPER jeg at det blir mer mid desember.

 

Forøvrig mye snacks i beta oppdateringen.

Warhammer har omtrent alle de beste løsningene som så utrolig mange andre MMOs bommer på. Så er det bare implementeringen som gjenstår. Og det er jo selvfølgelig det vanskeligste og mest tidkrevende.

Endret av Zappy
Lenke til kommentar

Det må være utrolig lave kriterier for å bli betatester nå om dagen, når de greier å gi ut en av de første 10 kontoen til en person som ikke engang greier å holde kjeft om spillet når han er underlagt NDA. Og tydligvis er under 18 år.

 

Bravo.

 

Syntes forøvrig det er ganske slapt av forumledelsen å slå ned på piratkopiering, men ignorere brudd på NDA, det er minst like alvorlig.

Endret av Kaaos
Lenke til kommentar
Det må være utrolig lave kriterier for å bli betatester nå om dagen, når de greier å gi ut en av de første 10 kontoen til en person som ikke engang greier å holde kjeft om spillet når han er underlagt NDA. Og tydligvis er under 18 år.

 

Bravo.

 

Syntes forøvrig det er ganske slapt av forumledelsen å slå ned på piratkopiering, men ignorere brudd på NDA, det er minst like alvorlig.

Ja, de håndplukker blandt 500k søkere. Det er nok helt tilfeldig. Og det er mange tusen som er med i betaen. 10 var nok bare noe OP hadde drømt i hodet sitt.

 

Det er vel ikke noe info som er gitt ut her som man må ha spilt betaen for å vite... Mulig jeg har oversett noe tho.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...