Gå til innhold

Warhammer Online = Konge!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samme spillet, bare med undertittelen ja

 

ghaundan: mitt forsøk på å være morsom. Men nå vil jeg si at crafting systemet i WoW også var meget kjedelig. Hvis jeg ikke husker feil, så var noen av de beste items i f.eks. DAoC craftet... og items ble oppbrukt etter en stund. Samt at man kunne faile craftingen på items og miste materials (ok kanskje ikke den gøyale delen akkurat det). Men ett system der craftede items var brukenes, samt at ting ble oppbrukt hadde vært en enorm moneysink og kunne bidratt til å gjøre crafters til en brukbar måte å spille på.

 

Kombiner det med guild logos på tabards/skjold7breastplates og muligheten til å farge armor og du har ett konge item/craftingsystem :D

Lenke til kommentar
Sier ikke jeg vil ha ett crafting system som WoW sitt, men jeg vil veldig gjerne ha ett :) Så, er det noen som vet noe om dette?

 

Ja, det kommer til å være crafting.

Nei, vi vet ikke hvordan det kommer til å bli.

MJB sier at det kommer til å være veldig bra :p

 

 

Tviler ikke på at crafting kommer til å være veldig interessant etter hva jeg har kunnet kost meg med i DAoC for noen år tilbake :)

Lenke til kommentar
Sier ikke jeg vil ha ett crafting system som WoW sitt, men jeg vil veldig gjerne ha ett :) Så, er det noen som vet noe om dette?

 

Ja, det kommer til å være crafting.

Nei, vi vet ikke hvordan det kommer til å bli.

MJB sier at det kommer til å være veldig bra :p

 

 

Tviler ikke på at crafting kommer til å være veldig interessant etter hva jeg har kunnet kost meg med i DAoC for noen år tilbake :)

2 lgm craftere i daoc var nok for min del xD Bare få høy nok skill til thid- alts var stas nok i seg selv.

Lenke til kommentar
hvordan kan man få testet beta da? ;P

 

Du kan finne instruksjoner her. Eneste du gjør er å skrive deg selv opp, altså lage en konto. Så kan du håpe på at du har gullhår i ræven og blir tatt ut.

 

Dette har forøvrig sikkert blitt nevnt tidligere i tråden..?

 

ok, takk...men må man ikke ha en syk pc for å spille dette spillet(beta)

Lenke til kommentar
hvordan kan man få testet beta da? ;P

 

Du kan finne instruksjoner her. Eneste du gjør er å skrive deg selv opp, altså lage en konto. Så kan du håpe på at du har gullhår i ræven og blir tatt ut.

 

Dette har forøvrig sikkert blitt nevnt tidligere i tråden..?

 

ok, takk...men må man ikke ha en syk pc for å spille dette spillet(beta)

 

Nei, ikke utenom det vanlige.

Lenke til kommentar
De har naturligvis lyst til at folk med alle typer hardware skal teste BETAen slik at de får ett så spredt spekter med hardware å teste på som mulig. De har tross alt lyst til å nå ut til Max antall kunder, ikke bare de som sitter på GF8800 ultra SLI, Quad core og 16GB ram lissom :)

 

Heh, det er jo sant :D

 

Lurer på å skaffe meg ny pc til våren/sommeren..

Når på året er det billigst å kjøpe data egentli?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...