Gå til innhold

Warhammer Online = Konge!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er et spill som jeg gleder meg mye til. Eneste som jeg syntes trekker litt ned, etter hva jeg har sett på YouTube filmer o.l er lydene. Høres ut som et super-nintendo spill fra 1998 når de kaster en spell, blir slått på osv.

 

Mulig jeg tar feil. :)

 

Jeg trodde også det, men etter å ha spilt choppa og black orc så kan jeg fortelle deg at lyden du hører når du denger noen, er intet annet enn fantastisk.

Lenke til kommentar
så kan kidsa ha spill som WoW, Starwars Galaxy, Final Fantasy XI, Age of Conan osv osv..

 

 

Age of Conan blir ikke "kid"-vennlig bare så det er sagt.

 

Og det skal hindre "kidsene" hvordan? De kommer, enten du vil eller ei ;p

 

 

Hvis du faktisk leser den posten jeg quotet fra, så skjønner du hva jeg "svarte" på.

 

Tja, for min del ser det veldig "kid" vennlig ut. Hva liker vel "kids" mer enn at blodet fosser? Om noe vil det tiltrekke seg ungdommer i lavere brakke av begrepet, for det er jo viktig å like kule ting og vise at man er voksen og liker å se kropsdeler som flyr overalt.

Lenke til kommentar
Hvordan er pala klassen iforhold til WoW? Jeg elsker den oprinnelige paladinen som gjør god dps, men samtidig har muligheten til å heale litt.

Synes Blizzard har ødelagt paldinen helt i WoW

 

 

warrior prist er så si en paladin

 

 

 

Tja, for min del ser det veldig "kid" vennlig ut. Hva liker vel "kids" mer enn at blodet fosser? Om noe vil det tiltrekke seg ungdommer i lavere brakke av begrepet, for det er jo viktig å like kule ting og vise at man er voksen og liker å se kropsdeler som flyr overalt.

 

 

Nja, blodet børr ikke fosse, men blod i det hele tatt ville jo gitt en viss "realitet" til spillet, syns nå jeg.. nå er ikke jeg no serlig fan at å spille spill som dreper en person med en svær øks uten at du ser en eneste blod dråpe, mens i realiteten ville det vært brått 1 liter blod på bakken etter 10 min.. syns realitet i slike type spill burde vært litt mer for de "voksene" warhammer i seg selv er jo 10 år gammelt

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar

Ny WAR beta update i dag forresten. Mange gode nyheter, og det beste av alt; KEEPS! :D

Jepp, det blir keeps og siege warfare i WAR også, akkurat som i DAoC! Beste nyheten på lenge! Det kommer til å gjøre underverker for open world RvR :)

 

Bra Mythic faktisk bruker mye av det som gjorde DAoC til den suksessen det faktisk var og som gjorde det gøy!

Lenke til kommentar
Nå var ikke keeps et veldig gøy moment i daoc, men det er veldig bra at det er med. Det jeg synes var best med updaten var info om spesialisering. Fremgangen i utviklingen er veldig positiv. Gleder med til å se forskjellene.

Wot? Personlig synest jeg det gøyeste i hele DAoC var Keeps & Sieging. Sabla artigt, faktisk.

Lenke til kommentar
Kan jeg ikke tenke meg, for da må de sette 18+ rating på spillet over alt i verden. Og det er døden for de fleste spill, inkl. MMORPG, siden sikkert 70% av kjøpegruppen er under 18.

Folk som sitter med faktiske tall og ikke bare drar dem ut av lufta sier noe annet.

It is easy to dismiss video games as pointless activities that only teenagers indulge in. The truth is that the average age of MMORPG players is around 26. In fact, only 25% of MMORPG players are teenagers. About 50% of MMORPG players work full-time. About 36% of players are married, and 22% have children. So the MMORPG demographic is fairly diverse, including high-school students, college students, early professionals, middle-aged home-makers, as well as retirees. In other words, MMORPGs do not only appeal to a youth subculture.
Clickedy

 

Om du har kilder til å støtte din påstand om at 70% av MMO-spillere er under 18, vær så snill og post dem.

Endret av Trynemjoel
Lenke til kommentar
Nå var ikke keeps et veldig gøy moment i daoc, men det er veldig bra at det er med. Det jeg synes var best med updaten var info om spesialisering. Fremgangen i utviklingen er veldig positiv. Gleder med til å se forskjellene.

Wot? Personlig synest jeg det gøyeste i hele DAoC var Keeps & Sieging. Sabla artigt, faktisk.

Helt enig. Ingenting var så gøy som i OF når meg og min relativt høy- RR gruppe holdt et keep og wipa så og si et helt raid.

 

Good times. :)

Lenke til kommentar
Nå var ikke keeps et veldig gøy moment i daoc, men det er veldig bra at det er med.

 

Var ingen stor keep sieger selv, men grunnen til at det er så bra at de får det med i WAR også er fordi det gjør open world RvR enda bedre og mange folk får nå en god grunn til å gjøre open world RvR istedet for f.eks scenarios ;)

 

Så dette er en stor nyhet synes jeg :) Så får vi se om vi får en liten Emain også etter hvert :D DF har vi jo allerede ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Etter å ha vært så heldig å være blant de 10 første i verden som fikk teste Beta til WarHammer Online kan jeg si som følger : sykt fett... jeg gleder meg som en unge til release... jeg anbefaler alle å kjøpe dette når det kommer... det er det beste MMORP ever made! i følge min mening.! et rått spill.!! :)

 

det er WoW med 100x så bra grafikk, mye bedre quiests og gameplay, mye "kulere" maps, alt er bare så sykt mange hakk over WoW og andre MMORP jeg har prøvd..

 

send gjerne spørsmål hvis dere lurer på noe om spillet så kanskje jeg kan svaret :p

 

Trodde ikke beta testere fikk lov til å uttale seg på nettet jeg :) du aksepterte vel en NDA?

Lenke til kommentar
Etter å ha vært så heldig å være blant de 10 første i verden som fikk teste Beta til WarHammer Online kan jeg si som følger : sykt fett... jeg gleder meg som en unge til release... jeg anbefaler alle å kjøpe dette når det kommer... det er det beste MMORP ever made! i følge min mening.! et rått spill.!! :)

 

det er WoW med 100x så bra grafikk, mye bedre quiests og gameplay, mye "kulere" maps, alt er bare så sykt mange hakk over WoW og andre MMORP jeg har prøvd..

 

send gjerne spørsmål hvis dere lurer på noe om spillet så kanskje jeg kan svaret :p

 

Trodde ikke beta testere fikk lov til å uttale seg på nettet jeg :) du aksepterte vel en NDA?

 

Tror nok det bare går på at du ikke har lov til å gi ut screenshots, eller snakke om spesifikke ting angående spillet, fordi spillet er under utvikling, og det som er i betaen er nødvendigvis ikke endelig. Derimot, random skryt er noe alle kan gjøre skulle jeg tro.

Lenke til kommentar

Figurmalingen var en av grunnene til at jeg la inn skrinet for Warhammer tabletop spillingen min, men angrer den dag i dag. Det ble litt stusselig å stable opp min hær med kunn hvit grunn farge mot mine venners hærer med flott maling... :p

 

Uff hadde man bare hatt mer tålmodighet når man var 15-16 år gammel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...