Gå til innhold

Warhammer Online = Konge!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sjekk youtube?

 

og det du spurte om over... det var ikke akkuratt no spesifict eller siden ALLE MMO gjør du følgende

 

- Lvle opp en character

- Lære nye spill og utvikle figuren din vidre

- Har en "stor" verden, tror neppe det er et MMO som har et lite kontinent"

- PVP (noen har sådan en litt spessiel "pvp", som f.eks LOTRO)

- PVE (alltids noe PVE orientert stuff selv om det er et rent pvp spill)

 

 

 

en annen ting også , er ikke brutt noe NDA i denne tråden, en stor del av armorene er allerede vist frem av EAmystic selv..

og hvis only-war.com har rett så fjerner de NDA på final beta (den som jeg tror kommer nå i desember)..

 

Siden WAR ikke skal ha noe open beta så har de da tenkt å fjerne NDA på den siste delen av BETA testen dems..

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Og hvis noen lurer på hvordan jeg kan ha så stor tillit til Mythic når det gjelder RvR, så ta en titt på disse videoene på youtube fra DAoC:

Trailer 1

Begge disse er laget av spillere selv, og alt er gameplay, ikke noe juks her i gården. Er

det rart vi har så mange gode minner fra DAoC? :)

 

 

 

En liten hilsen til de som spilte på

! Good times :D

 

Herregud, jeg savner DAoC, beste MMORPG jeg har noen gang spilt.

Endret av BudweiserMan
Lenke til kommentar
Beta allerede nå i desember altså?

 

Jeg trur jeg er litt mer en AoC mann, men registrerte meg nå til betaen til Warhammer dagen det først var mulig så håper jeg får prøve det litt før det eventuelt blir noe AoC beta da;D

Betaen har vært oppe siden i sommer en gang. Bare vært nede en stund nå for en ny fase.

sett og lest litt, og seriøst Seige delen av WAR kommer til å bli enormt

Hmm måtte tenke her for å få hodet mitt til å forstå at det var siege du snakket om (den seige delen med WAR, hva er det liksom :p). Vi vet vel ikke så mye om det enda?

Lenke til kommentar

Noen som kan si noe om krav til hardware? Snakker vi WoW eller Vanguard/AoC? Eller (forhåpentligvis) noe i mellom?

 

Og til en kommentar til en tidligere poster som mente at dette kanskje ble "secon hand" spill på grunn av all PvP: Har tidligere spilt et spill som var ren PvP, gikk fint å slå ihjel mange ettermiddager med det :love:

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...