Gå til innhold

Warhammer Online = Konge!


Anbefalte innlegg

Etter å ha vært så heldig å være blant de 10 første i verden som fikk teste Beta til WarHammer Online kan jeg si som følger : sykt fett... jeg gleder meg som en unge til release... jeg anbefaler alle å kjøpe dette når det kommer... det er det beste MMORP ever made! i følge min mening.! et rått spill.!! :)

 

det er WoW med 100x så bra grafikk, mye bedre quiests og gameplay, mye "kulere" maps, alt er bare så sykt mange hakk over WoW og andre MMORP jeg har prøvd..

 

send gjerne spørsmål hvis dere lurer på noe om spillet så kanskje jeg kan svaret :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har det noe å si om man ikke har spilt warhammer spill før eller aldri har lest en bok om de? Må man vite litt om warhammer?

Nei, du trenger ikke vite noe som helst om Warhammer, men det legger til ekstra smak å se modeller man pleide å samle på og slikt. Akkurat som WoW, du trengte ikke vite noe om WC3, men det ble litt ekstra stilig som man visste hva enkelte ting i historien var.

 

Blir nok å skaffe det spillet, får se hvordan det ender opp ved release.

 

SeerShadow: Nei, det kan han ikke, NDA avtale.

:thumbdown:

 

vet du om du må betale for å spille det? eller bare kjøpe selve spillet?

 

Det blir subscription, ja.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Blir nok å skaffe det spillet, får se hvordan det ender opp ved release.

 

SeerShadow: Nei, det kan han ikke, NDA avtale.

:thumbdown:

 

vet du om du må betale for å spille det? eller bare kjøpe selve spillet?

 

Må nokk betale ja.

Dritt!

da blir det nok ikke dette spillet på meg =/

får holde meg til gode gamle ultima online!

er jo midt i ctf leauge også nå...

Lenke til kommentar

DAMN! mye spm :p Ja man må betale, og jeg kan desvere ikke poste noen Screenshots, da kommer de å banker på døra mi!

 

Ja jeg har kommet ganske langt, har alle classes for å se spillet fra fler vinkler.

 

Og nei, jeg hadde aldri prøvd noen Warhammer spill før dette og jeg eier alle ^^ HAHA! Selvgod FTW!

Lenke til kommentar
Etter å ha vært så heldig å være blant de 10 første i verden som fikk teste Beta til WarHammer Online kan jeg si som følger : sykt fett... jeg gleder meg som en unge til release... jeg anbefaler alle å kjøpe dette når det kommer... det er det beste MMORP ever made! i følge min mening.! et rått spill.!! :)

 

det er WoW med 100x så bra grafikk, mye bedre quiests og gameplay, mye "kulere" maps, alt er bare så sykt mange hakk over WoW og andre MMORP jeg har prøvd..

 

send gjerne spørsmål hvis dere lurer på noe om spillet så kanskje jeg kan svaret :p

 

Hehe syntes dette var en merkelig post. Er ikke spillet foreløpig tatt ned fordi de skal legge til forskjellige ting og kraftig forbedre det? Og har ikke snart flere tusener betatestet dette spillet? Litt sent å brife m sånt :p

Lenke til kommentar
Får håpe WoW fases ut og andre online spill kan ta over. Noe de fortjener og som er på tide..

 

Er jo bare å få alle 12 åringene bort fra skjermen så er man kvitt problemet..

 

Selv gikk jeg fra WoW til Anarchy Online.. WoW har bedre grafikk, men alle drittungene ødela spillet for meg.. Anarchy Online spillerne har en gjennomsnittsalder langt over WoW. De fleste jeg har møtt er godt voksne og veldig hjelpsomme.

 

Selv kommer jeg til å prøve AoC når det kommer. Hvis noen jeg kjenner skaffer seg Warhammer så prøver jeg det nok, men jeg kommer ikke til å kjøpe det.

Lenke til kommentar

jeg har et par spørsmål..

 

 

1. Hvordan er lvling systemet, som jeg forsto så var det vist kun et få tall av lvler som du skulle bli "ført" inn i spillet hvor du så ender opp i "krigen", men har du noen tall på hvor mange lvler det egentlig er?

 

 

2. Så var det et spørsmål om "feats" eller "talents" er det noe slikt i spillet siden det jeg har lest meg til så kan flere classes ha fler "grener" eller "paths" og fokusere på, er det et talent point system eller noe slikt?

 

 

3. Så et spørsmål om armorer.. er det slikt at man får Armor etter hver tier man går igjennom, og er det noe forskjell på armoren eller vi alle se ut som kloner i det samme gearet som classen sin? er det forskjellige armor sets som man kan for eksempel fokusere på de statsa man vil , eller er man tvungen inn i class sets ?

 

 

4. Så et spørsmål om RvR, er det noe rewards i forbindelse med RvR delen? våpen? armor? upgrades? titler?

 

 

5. Så et spørsmål om factions, hvordan er de forskjellige "rasene" fordelt utover "verdens kartet"? har vær sin faction sitt egent kontinent eller hvordan er det?

 

 

og sist men ikke minst, hvordan er balansen mellom Malee classes og Ranged classes?

Endret av Darkey
Lenke til kommentar
jeg har et par spørsmål..

 

 

1. Hvordan er lvling systemet, som jeg forsto så var det vist kun et få tall av lvler som du skulle bli "ført" inn i spillet hvor du så ender opp i "krigen", men har du noen tall på hvor mange lvler det egentlig er?

 

 

2. Så var det et spørsmål om "feats" eller "talents" er det noe slikt i spillet siden det jeg har lest meg til så kan flere classes ha fler "grener" eller "paths" og fokusere på, er det et talent point system eller noe slikt?

 

 

3. Så et spørsmål om armorer.. er det slikt at man får Armor etter hver tier man går igjennom, og er det noe forskjell på armoren eller vi alle se ut som kloner i det samme gearet som classen sin? er det forskjellige armor sets som man kan for eksempel fokusere på de statsa man vil , eller er man tvungen inn i class sets ?

 

 

4. Så et spørsmål om RvR, er det noe rewards i forbindelse med RvR delen? våpen? armor? upgrades? titler?

 

 

5. Så et spørsmål om factions, hvordan er de forskjellige "rasene" fordelt utover "verdens kartet"? har vær sin faction sitt egent kontinent eller hvordan er det?

 

 

og sist men ikke minst, hvordan er balansen mellom Malee classes og Ranged classes?

 

 

1.Levling systemet er i Ranks som går opp etter hvert som du gjør quests og dreper mobs.

 

2. ja alle har talents build hvor man kan lære f.eks heals, dps spells osv...

 

3. så langt som jeg har spillt har jeg for det meste sett folk som er ganske like, men du kan velge mellom light armor osv osv, det er til og med armor som er req class eller race...

 

4. Kan ikke si jeg skjønner hva du mener med RvR men i PvP er det ranks og våpen ++ man skal kunne kjøpe av marks man får når man dreper en fiende..

 

5. Ja jeg synes alt er veldig bra balansert i forhold til hvordan WoW var til å begynne med, synes det virker veldig lovende, kan jo forbedres men det er jo BETA, ment for å finne tings som må endres litt på..

 

 

håper du er fornøyd med svarene :)

 

:)

Lenke til kommentar
Får håpe WoW fases ut og andre online spill kan ta over. Noe de fortjener og som er på tide..

Det kommer aldri til å skje. Uansett om så AoC og Warhammer tar et par millioner brukere fra WoW, så vil WoW fremdeles være på 8-10 millioner brukere innen den tid.

WoW har kommet for å bli. Men naturligvis kan andre spill bli relativt store de også, men noe større enn WoW skjer ikke. WoW er og blir den nye Ultima, bare enda større. WoW vil nok holde seg stort og aktivt i minimum 6-7 år til.

Lenke til kommentar

Det eneste jeg ser som kan bli større enn WoW i overskuelig framtid, er Blizzards neste MMO.

 

Blizzard er i en veldig heldig situasjon. De har gitt ut veldig mange spill, og ALLE har vært/er ekstremt bra. Dette fører til at mange kjøper Blizzard-spill automatisk, fordi de vet at det er bra og at Blizzard vil komme med patcher og tweaker i en god stund framover.

 

Tenk bare på LoTR MMO. Du har et spill som bruker en EKSTREMT godt kjent IP. Spillet hadde en nesten feilfri start (i allefall i forhold til de fleste MMOs, WoW inkludert) og spillet fikk relativt gode anmeldelser. Når dette spillet bare får en brøkdel av spillerne til WoW sier det litt om hvor sterkt Blizzards navn og rykte står.

 

Jeg sier ikke at andre MMOs ikke vil lykkes, men jeg tviler sterkt på at noen får flere aktive spillere enn det WoW har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...