Shamru Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Vel, er det noe bra "american teenagepunk" da? Fordi jeg liker noen sanger som er av den typen Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Da har du jo i hvert fall Green Day, men kan du ikke heller si om du liker det du alerede har fått tips om. Hvis du sier hva du synes om de bandene blir det enklere å hjelpe deg. Da spør jeg: Hva synes du om Gluecifer, The Hellacopters og Backyard babies? Lenke til kommentar
Shamru Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Da har du jo i hvert fall Green Day, men kan du ikke heller si om du liker det du alerede har fått tips om. Hvis du sier hva du synes om de bandene blir det enklere å hjelpe deg. Da spør jeg: Hva synes du om Gluecifer, The Hellacopters og Backyard babies? Likte å høre på The Hellacopters Syns det var fengende Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Vel, er det noe bra "american teenagepunk" da? Fordi jeg liker noen sanger som er av den typen kan remse opp en rekke band: MxPx, Green Day, Naked Raygun, Blink 182, Unwritten Law, Sum 41, Home Grown, +44, All Time Low, Mest, Sugarcult, The Offspring, Weezer (får sikkert en del på nakken for den der, men en del Weezer-låter passer inn).... sikkert noen fler også Lenke til kommentar
Jompen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Scarface soundtracket - Push it to the limit Alice in videoland - Addiction Kaiser Chiefs - Everyday I love you less and less The knife - Take my breath away Er det noen observange hjerner der ute oppdager dere kanskje at alle sangen hentet fra snowboardfilmen til Tacky fra i fjor:P. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Kanskje noe Green Day. Men jeg (imo) ville brukt Soilwork. Ikke for for, og ikke for sagte musikk. Akkurat passe. Lenke til kommentar
Shamru Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Vel, er det noe bra "american teenagepunk" da? Fordi jeg liker noen sanger som er av den typen kan remse opp en rekke band: MxPx, Green Day, Naked Raygun, Blink 182, Unwritten Law, Sum 41, Home Grown, +44, All Time Low, Mest, Sugarcult, The Offspring, Weezer (får sikkert en del på nakken for den der, men en del Weezer-låter passer inn).... sikkert noen fler også Tusen takk! Setter pris på all tilbake melding jeg har fått! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå