Gå til innhold

Hvor gamle er dere forumbrukere? V2.

Sewero

Hva slags alder har forumbrukerene?  

1 365 stemmer

1. 1. Hvor gammel er du?

• 10 eller under
      1
    • 11
      0
    • 12
      6
    • 13
      29
    • 14
      55
    • 15
      127
    • 16
      185
    • 17
      182
    • 18
      202
    • 19
      108
    • 20
      92
    • 21
      53
    • 22
      50
    • 23
      45
    • 24
      33
    • 25
      20
    • 26
      20
    • 27
      15
    • 28
      13
    • 29
      13
    • 30
      5
    • 31-35
      30
    • 36-40
      14
    • 41-45
      8
    • 46-50
      5
    • 51-55
      0
    • 56-60
      0
    • 61-65
      0
    • 66-70
      3
    • Over 70
      5
    • Jeg så en poll, og ønsker kun å stemme
      14
    • Jeg er Jarmo, og eldes ikke.
      4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH
Er du seriøst 22? O_O Du ser jo seriøst ut som du er 17!
Er smårips 22? Shit. Var sikker på at hun var 16-17

Hehe, du er ikke den eneste som syns det! Jeg er blitt tatt for å være lillesøsteren til min 16 år gamle lillebror (noe jeg hører EN DEL hjemme) Og viser jeg viser leg _overalt_.

Kanskje jeg er som jarmo, som ikke eldes :ph34r:

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar

Apropos å vise leg...

Jeg måtte vise leg da jeg skulle kjøpe vin. Ble nokså fornærmet, mener selv at jeg ikke ser ut som en 18-åring (er ikke det grensen for vin?). Dette var for et par år siden, men jeg har ikke forandret meg så veldig siden da. Ikke i ansiktet, hvertfall. Man kommer til et punkt der smiger går over i forbannelse i slike situasjoner. Hvertfall for menn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Hehe, ja, sant nok. Med en far som betalte barnebillett på bussen under studietiden er jeg muligens litt arvelig belastet. Men jeg kommer ikke over hvor uendelig pinlig det var da broren min fikk satt en drink på bordet etter vi hadde vært ute og spist i syden, og jeg fikk en shot som var 50/50 appelsin og granateplejuice :(

Den eneste gangen jeg ikke har vist leg var da jeg var på polet og skulle kjøpe sprit på 20årsdagen min. Jeg som hadde lyst at de skulle si gratulerer med dagen :cry:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Stakkars dere som ikke ser gamle ut :p

Hehe sant nok. Men det er litt pinlig å være vakt på et juleball på ungdomsskole som 20åring og på vei ut med tingene mine i en pose bli stoppet av en vakt som forteller meg strengt at det IKKE er lov å ta med poser inn på ballet. Rett før hun ransaket meg for å ha smuglet inn alkohol fikk jeg forklart ståa. Hjelpe meg.

Lenke til kommentar
Hehe sant nok. Men det er litt pinlig å være vakt på et juleball på ungdomsskole som 20åring og på vei ut med tingene mine i en pose bli stoppet av en vakt som forteller meg strengt at det IKKE er lov å ta med poser inn på ballet. Rett før hun ransaket meg for å ha smuglet inn alkohol fikk jeg forklart ståa. Hjelpe meg.

Tenk så glad du blir når du er 35 og fremdeles ser ut som du er 21 :wee:

Men haha til historien din :!:

Lenke til kommentar
Jeg blir tatt for å være 25, så jeg får handlet 60%. Jeg smiler lurt på vei ut og sier "Hihi, suckers!". Så klappser jeg igjen busskort-mappen. :cool:

Pix plix? Har aldri sett en 14-åring som ser 11 år eldre ut. :p

Det er da butikker hvor man kan handle absolutt hva man vil uansett alder. De gidder ikke sjekke leg engang. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...