Poseboen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 gikk opp til 100 grader Nigga please. Bull, eller er cpuen din er historie. Kondolerer Carl Skjermkortet mitt var oppe i 125 grader og jeg spilte enna (Veldig lav Fps). Vifta hadde brent opp, men kortet hadde max temp pa rundt 130. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Syns du har ekstremt lav fps i forhold til hardwaren du har. Har hørt at noen sliter med Vista, Nvidia og wow... Men at nvidia kom med en hotfix for vista og wow, altså en skjermkortdrivr som skulle løse dette problemet. Skal finnes på forumet her en plass tror jeg. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 gikk opp til 100 grader Nigga please. Bull, eller er cpuen din er historie. Kondolerer Carl En CPU brenner ikke nødvendigvis opp selv om den er på 100 grader celsius. Så noe "Nigga please. Bull" er vel noe unødvendig. Lenke til kommentar
Ihasabucket Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 er noe galt her ja, har amd sempron 1,8 3400+, 1gb ram.. nvidia geforce 6150 innebygd som deler minnet med rammen, altså kun 78 mb ram på PC-en Har 20-30 fps og opp til 60 når jeg titter opp i lufta Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Formater PC-en, legg inn alle drivere, innvester i pc-kjøling, installer wow på nytt hjelper ikke, slett wtf og interface mappa. Ikke bruk vista, sier ikke dette selv fordi jeg hater microsoft med halve mitt hjerte, andre delen er faktisk litt snilt men om du bruker windows kjør på med xp eller bare konverter til Open Source. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Jeg tror at det egentlig skal gå bedre nå. tok ut VELDIG masse støv og annet dritt fra vifta. Synd at det festet er ødelagt. Hva er egentlig best av golden orb ll og blue orb ll? Har tenkt til å investere i en av de. Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 som jeg skrev litt lengre opp, ble et av festene bøyd. Du KAN starte PC-en uten CPU vifte ^^ Lenke til kommentar
privinius Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 som jeg skrev litt lengre opp, ble et av festene bøyd. Du KAN starte PC-en uten CPU vifte ^^ ja, men da brenner vel CPU`en opp? Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 som jeg skrev litt lengre opp, ble et av festene bøyd. Du KAN starte PC-en uten CPU vifte ^^ ja, men da brenner vel CPU`en opp? Hvis du har den på for å spille, ja, men som Arne skrev, har du f.eks. 2gb ram og den fortsatt bruker CPU er det garantert et eller annet spyware eller virus som ligger der og godgjør seg. Å ta en spyware søk tar liksom ikke hele PC-en din, pluss at jeg går ut ifra at du har satt på kjøleribba. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå