privinius Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hei! For litt siden har jeg begynt å få dårlig Fps med så og si bra PC. MSI geforce 8800 gts 320 mb Intel C2D e6600 2 gig ram Jeg ligger på rundt 7-18 Fps. Noen som veit hva som jeg kan gjøre for å fikse dette? Mvh privinius Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Reinstaller WoW Lenke til kommentar
akerlian Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Prøv å slett WTF og WDB folderen i WoW mappa. Edit: Lagger det fortsatt så slett Interface folderen, har du fortsatt problemet ville jeg ha reinnstalert ja. Endret 21. november 2007 av akerlian Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Slett cache foldern også. Og sjekk om du har samme FPS uten addons. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Nye drivere til skjermkortet? Carl Lenke til kommentar
privinius Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Takk for all hjelpen Jeg slettet alle mapper og sånt som dere sa, og nå ligger jeg oppe i 15-22 :!: det kjennes mye bedre ut uansett. Men det er et annet problem jeg også har hatt litt lenge. Som paladin liker jeg å se på videoer og andre ting mens jeg spiller, men når jeg har wow oppe, får jeg ikke sett på filmer på internett. filmene hakker, å jeg får ikke lyd. Noen løsninger? Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 hvordan er temperaturene? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 når du sier det sånn så høres det mer ut som et hardware problem ja. sjekket at alle vifter står i skikkelig? Lenke til kommentar
privinius Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Er det noen måter å sjekke temperaturer uten å installere noen programmer? Husker vel at jeg har vært inne på noe sånt før:P Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hvorfor er det et problem å installere et program? Lenke til kommentar
privinius Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 jeg fikk sjekket temp. nå. den lå VELDIG høyt. gikk opp til 100 grader, så slo pc`en seg av. Jeg tok av cpuvifta, og tørket litt støv. Når jeg skulle sette den på igjen ble en av de tingene som holdt den skeiv. Jaja, får vel kjøpe meg en ny en Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 gikk opp til 100 grader Nigga please. Bull, eller er cpuen din er historie. Kondolerer Carl Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Faktisk så var min bror sitt skjermkort oppe i 95grader i et rent windows miljø, fordi viften var løs, og han hadde akkurat samme "symptomer" med dårlig ytelse osv. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 gikk opp til 100 grader Nigga please. Bull, eller er cpuen din er historie. Kondolerer Carl Det sto det i alle fall i BIOS Den gikk sakte men sikkert opp til 100 før dataen skrudde seg av. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Enten så er han kanskje laus, eller så er det mykje støv i PC-en, sjekk det. Har du sett om det er nokon ukjende prosessar og scanna for spyware osv? Lenke til kommentar
privinius Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Enten så er han kanskje laus, eller så er det mykje støv i PC-en, sjekk det. Har du sett om det er nokon ukjende prosessar og scanna for spyware osv? Er rimelig sikker på at jeg ikke har noe spyware osv. Jeg får se om det fungerer bedre etter jeg har kjøpt meg ny cpuvifte. Btw, det sto at cpu`en ble brukt 100% i oppgavebehandling. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Kanskje du kan sjekke om det er nokon ukjende prosessar som stel mykje resursar? Lenke til kommentar
privinius Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Kanskje du kan sjekke om det er nokon ukjende prosessar som stel mykje resursar? Det får jeg i alle fall ikke sjekka før jeg får meg ny CPUvifte Lenke til kommentar
Arne Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Kvifor ikkje? Startar ikkje PC-en? Lenke til kommentar
privinius Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 som jeg skrev litt lengre opp, ble et av festene bøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå