Chilliking Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 jeg lurte bare på om det er mulig og bruke en xbox360 wireless controller til pc via play and charge kabelen.. BTW. jeg kjører vista. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Skal gå bra det. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Kan lese mer om det her, står der at man kan bruke USB kabel ihvertfall. Vurderer å kjøpe meg en kontroll selv faktisk Lenke til kommentar
zeox Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) nei, det funka hvertfall ikke for meg :S. du må nok kjøpe en microsoft wireless dongle (jeg ga vel ca 250,- for den tror jeg, helt grei pris). selv om du har play and charge kabelen i er fortsatt kontrolleren trådløs Endret 21. november 2007 av zeox Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Ja, det er godt mulig jeg tar feil. Har ikke 360 selv, men vet bare om mange som bruker kontrollern sin til PC også. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Enten kan du som tidligere nevnt, kjøpe en kablet kontroll (gjør det selv og fungerer glimrende. drivere er innebygd i vista) eller kjøpe den røveren her; http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331144. Det er en kabel til 200,- som gjør at du kan bruke alle trådløse 360 enheter til pc. Har ikke prøvd den selv, men kan ikke tenke meg at det er så tungvindt! Lenke til kommentar
Chilliking Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Takk for alle svar enten kjøper jeg meg en kablet kontroll (pga mangel på kontroller) eller det godeste adapteret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå