Gå til innhold

Selger sa: 8800 GT er BEDRE enn 8800 GTX

Rudde

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så hvorfor skoter GTX dobelt så mye? -.-

Det er mulig du misforstod, det jeg mente var:

- 8800 GT vil avlaste CPU mer under videodekoding

- Effektforbruket til 8800 GT er lavere

- Spillytelsen til 8800 GT er dårligere

EDIT:

Jeg vil legge til at 8800 GT yter nesten like mye som 8800 GTX, og gir veldig mye mer for pengene; jeg ville ikke anbefale noen å kjøpe 8800 GTX nå. Problemet med 8800 GT er at det er nesten umulig å få tak i kortet, mistenker dog at dette er gjort av Nvidia for å unngå å kannibalisere for mye av sine egne produkter marked og at det vil endre seg nå som ATi 3870 er på markedet.

Endret av haalo
Lenke til kommentar

8800GT er jo et bedre kjøp enn 8800GTX selv om ytelsen er dårligere. Det snakkes om rundt 10% forskjell til fordel GTX, mens GT tross alt koster halvparten av GTX. I tillegg er GT meget klokkevillig og utvikler mindre varme osv. ergo; får du tak i GT er det galskap å handle GTX nå ;)

mulig det var det selger mente.. men seriøst, har selgere noengang vært pålitelige? Ville vært frekkere av selger å anbefale GTX spør du meg.. I og med at det er en utgående modell.

Lenke til kommentar
De hadde ikke GTX uansett kjøperen spurte om GT var bedre enn GTX så sa selgeren JA, det er bedre. det er jo å lyve..

Tja, 8800 GT:

- Er et bedre valg

- Har bedre ytelse per watt

- Har bedre ytelse for pengene

Å si at 8800 GT er et bedre kort er en fryktelig unyansert uttalelse, men jeg er tilbøyelig til å si at det ikke nødvendigvis er en løgn.

Lenke til kommentar
De hadde ikke GTX uansett kjøperen spurte om GT var bedre enn GTX så sa selgeren JA, det er bedre. det er jo å lyve..

8800gt er bedre... du sparer penger, du får ett kort til 50% av prisen på ett 8800gtx og bare 10% mindre ytelse.. (man sparer 40% hvis man tenker sånn) bruker mindre strøm.. sparer noen kroner her og i forbruk hehe.

Ville heller kjøpt to stk 8800gt istedenfor ett 8800gtx.. same price, but more gain.

EDIT: 8800gt er IKKE bedre enn 8800gtx i henhold til ytelse hvis man ser bort fra kostnader..

Endret av Rambo82
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...