Tomzern Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Det plager meg noe sykt at PC'en har sluttet å slå seg av automatisk når jeg trykker på "slå av datamaskinen" i windows...Dette har vært slik siden jeg oppgraderte PC'en totalt...Noen som vet hvor man stiller dette slik at den slår seg av automatisk?? Mvh Tomzern Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Har du Windows 98? Dette problemet er vellkjent der, og jeg har også hatt det. Hvis det er i en annen Windows, så kan du stille inn dette på en eller annen måte... Men det husker jeg desverre ikke Det kan også være at maskinen din ikke støtter en slik funksjon, men da er den relativt gammel... Så tror ikke det er problemet... Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Nei jeg har WinXP, og PC'en min er jo helt nylig oppgradert så den er jo ikke gammel!? Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 jeg sliter også med dette problemet jeg har win2000pro men hvis jeg går i "oppgavebehandling" og avslutter Norton antivirus og en firewall-client, så klarer pcn og skru seg selv av. Men ikke bestandig. Noen ganger når pcn har stått på lenger enn en dag, så hjelper bare en ting...(holde på-knappen inne i 4 sekunder)(soft-power off) Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 kordan sletter jeg dette innlegget ble visst en for mye Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Uten at jeg kan gi dere et eksakt svar, tror jeg dette har noe med power settings e.l. i bios å gjøre Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Sjekk ut Avanserte Strøminstillinger eller hva det nå står. Eller bare vent meget lenge Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Høyreklikk på skrivebordet ---> egenskaper ---> skjermbeskytter ---> strøm ---> APM ---> akriver. Lenke til kommentar
fredde Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Hadde lignende problem for en stund tilbake... Fant da en registry fix på Microsofts hjemmesider, burde hatt den til deg men hadde et lite kræsj på en disk forrige helg og borte ble den . Søk i allefall på microsofts hjemmesider... Har du en veldig gammel pc ? Med XP så er det jo sjelden man rekker å se "it`s now safe to turn of you computer"... Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 For W2K kan dere prøve Enhetsbehandling - vis - vis skjulte enheter. Hvis det står deaktivert for APM/NT eller noe sånt aktiveres denne. I så fall tipper jeg det fungerer etterpå. Lenke til kommentar
maximus Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Dette kan også skyldes dårlige drivere. Jeg fikk det problemet fordi jeg brukte en Windows 2000 driver i Win XP til mitt Billion ISDN kort. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Høyreklikk på skrivebordet --> egenskaper --> skjermbeskytter --> strøm --> avansert --> "når jeg trykker på datamaskinens av/på-knapp" --> slå av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå