Gå til innhold

Irriterende problem!

Anbefalte innlegg

Det plager meg noe sykt at PC'en har sluttet å slå seg av automatisk når jeg trykker på "slå av datamaskinen" i windows...Dette har vært slik siden jeg oppgraderte PC'en totalt...Noen som vet hvor man stiller dette slik at den slår seg av automatisk??

Mvh Tomzern

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du Windows 98?

Dette problemet er vellkjent der, og jeg har også hatt det.

Hvis det er i en annen Windows, så kan du stille inn dette på en eller annen måte... Men det husker jeg desverre ikke :(

Det kan også være at maskinen din ikke støtter en slik funksjon, men da er den relativt gammel... Så tror ikke det er problemet...

Lenke til kommentar

jeg sliter også med dette problemet

jeg har win2000pro

men hvis jeg går i "oppgavebehandling" og avslutter Norton antivirus og en firewall-client, så klarer pcn og skru seg selv av. Men ikke bestandig. Noen ganger når pcn har stått på lenger enn en dag, så hjelper bare en ting...(holde på-knappen inne i 4 sekunder)(soft-power off)

Lenke til kommentar

Hadde lignende problem for en stund tilbake... Fant da en registry fix på Microsofts hjemmesider, burde hatt den til deg men hadde et lite kræsj på en disk forrige helg og borte ble den :yes: . Søk i allefall på microsofts hjemmesider...

Har du en veldig gammel pc ? Med XP så er det jo sjelden man rekker å se "it`s now safe to turn of you computer"...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...