nils petter Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Hei, for ikke lenge siden fikk jeg adsl... Vi bestemte oss for å kjøpe en router fordi vi ville dele internett tilgangen å for å gjemme oss for hackere bak en firewall :wink: I starten var alle fornøyd, helt til jeg prøvde å spille Counter Strike. Jeg joina en server, spilte litt og plutselig datt jeg ut... Dette hendte hele tiden når jeg prøvde å joine på nytt. Da jeg ble så lei av å dette ut hele tiden, koblet jeg om hele nettverket slik at jeg fikk direkte adgang på routern... Da fungerte alt som det skulle. Jeg har en vigor2200e router og lurer på om kanskje dere kan hjelpe meg med å løse problemet mitt hvorfor jeg hele tiden detter ut av serverne når jeg spille CS med router. På forhånd takk for hjelpen :smile: Lenke til kommentar
styles Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Kan bare svare på spørsmål d) Selv har jeg hatt lan på min Avidi 384/64 linje, der lå grensa på 3-4 stk før pingen gikk til himmels. Derfor regner jeg med at din linje tåler endel mere enn 4 siden du har mye bedre uprate. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå