Gå til innhold

Program for å lage DVD-show av stillbilder

Anbefalte innlegg

Noen som kan hjelpe meg med å finne et slikt program, da vel og merke som kan gi GODE bilder på sluttproduktet (DVD).

Feks. Pinnacle Studio 11 gir IKKE bra bilder, selv ved valg av "beste kvalitet". Oppløsningen er i området 320x240, mens PAL-formatet på DVD skal vel kunne gi rundt 720x576 (?)

Takker for all hjelp !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med Vista sin egen DVD Maker? Den er nok veldig enkel, men man kan i det minste legge til bilder som spilles av som slideshow, og man kan legge på musikk i bakgrunnen. Jeg driver og sysler med dette selv om dagen. Outputkvaliteten i PSE5 var skuffende, og man må ha Premier Elements for å få brenne til DVD.

Lenke til kommentar
Noen som kan hjelpe meg med å finne et slikt program, da vel og merke som kan gi GODE bilder på sluttproduktet (DVD).

Feks. Pinnacle Studio 11 gir IKKE bra bilder, selv ved valg av "beste kvalitet". Oppløsningen er i området 320x240, mens PAL-formatet på DVD skal vel kunne gi rundt 720x576 (?)

Takker for all hjelp !

Adobe Premiere Elements gjør dette veldig enkelt. Bare søk på "Slideshow" i hjelpen til programmet hvis du ikke finner det ut på egen hånd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...