Tja Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Noen som kan hjelpe meg med å finne et slikt program, da vel og merke som kan gi GODE bilder på sluttproduktet (DVD). Feks. Pinnacle Studio 11 gir IKKE bra bilder, selv ved valg av "beste kvalitet". Oppløsningen er i området 320x240, mens PAL-formatet på DVD skal vel kunne gi rundt 720x576 (?) Takker for all hjelp ! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg har laget slideshow med Photoshop elements som ble konvertert til en videofil. Men jeg husker ikke om jeg kunne lage en DVD av det. Tom Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Bruker ProShow Gold . Synes det er enket i bruk, mange muligheter og greit resultat. Lenke til kommentar
Tja Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Takker for svar! Det er imidlertid én ting jeg glemte å nevne - og det er at programmet må fungere under Vista OG støtte flerkjerne-prosessor... Lenke til kommentar
staaland Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Det ser det veldig ut som Proshow Gold gjør. Tester nå på importen og da bruker den ihvertfall flere kjerner samtidig.. Har ikke testa den på 64bit, kun 32bit. Lenke til kommentar
hill42 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg har brukt dette i noen år: http://www.roxio.com/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+149837134 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Bruker ProShow Gold . Synes det er enket i bruk, mange muligheter og greit resultat. Hvordan blir resultatet med ProShow Gold i forhold til Elements? Lenke til kommentar
Axl@hw Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hva med Vista sin egen DVD Maker? Den er nok veldig enkel, men man kan i det minste legge til bilder som spilles av som slideshow, og man kan legge på musikk i bakgrunnen. Jeg driver og sysler med dette selv om dagen. Outputkvaliteten i PSE5 var skuffende, og man må ha Premier Elements for å få brenne til DVD. Lenke til kommentar
charge Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Noen som kan hjelpe meg med å finne et slikt program, da vel og merke som kan gi GODE bilder på sluttproduktet (DVD). Feks. Pinnacle Studio 11 gir IKKE bra bilder, selv ved valg av "beste kvalitet". Oppløsningen er i området 320x240, mens PAL-formatet på DVD skal vel kunne gi rundt 720x576 (?) Takker for all hjelp ! Adobe Premiere Elements gjør dette veldig enkelt. Bare søk på "Slideshow" i hjelpen til programmet hvis du ikke finner det ut på egen hånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå