nosync Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Er det noen spill ute som tillater alle platformer å spille sammen/mot hverandre? Jeg husker at Microsoft annonserte ut at de skulle komme med mulighet for 360 spillere å spille med PC spillere over 1år siden, men har ikke sett noen komme ut med dette. Jeg fatter ikke at det er ingenting ute enda. Det ville ført til mer salg av spillene og mer spilleglede. Endret 21. november 2007 av nosync Lenke til kommentar
RoverS90 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Tror det går på shadowrun, hvis jeg ikke tar helt feil? Lenke til kommentar
Varen Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jo, på Shadowrun kan Xbox360-spillere spille med de som har det på PC. Men da må man, av en eller annnen grunn må man bruke Windows Vista for å gjøre det. Sannsynligvis fordi microsoft vil at du skal kjøpe Windows Vista. Det hadde vært hyggelig å kunne spille mine PS3-spill med folk som har PC og Xbox360, men av noen (sannsynligvis idiotiske) grunner så er det visst ingen som vil at det skal skje Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Skulle ikke Supreme Commander gjøre det når den kommer på konsoll? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jo, på Shadowrun kan Xbox360-spillere spille med de som har det på PC. Men da må man, av en eller annnen grunn må man bruke Windows Vista for å gjøre det. Sannsynligvis fordi microsoft vil at du skal kjøpe Windows Vista. Vista er vel det operativsystemet som Xbox 360 kjører sammen med. F.eks du kan ikke koble 360 mot XP som mediasenter (jeg har ikke fått det til i alle fall). Lenke til kommentar
Sorry Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 final fantasy 11 dekker pc/360 og ps2,, men er liksom ikke for casual gamers. Sikkert bedre med titler som shadowrun eller noe fps greier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå