Gå til innhold

"Multiplatform" Online spill ute? PC/360/PS3

Anbefalte innlegg

Er det noen spill ute som tillater alle platformer å spille sammen/mot hverandre?

Jeg husker at Microsoft annonserte ut at de skulle komme med mulighet for 360 spillere å spille med PC spillere over 1år siden, men har ikke sett noen komme ut med dette.

Jeg fatter ikke at det er ingenting ute enda. Det ville ført til mer salg av spillene og mer spilleglede.

Endret av nosync
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, på Shadowrun kan Xbox360-spillere spille med de som har det på PC. Men da må man, av en eller annnen grunn må man bruke Windows Vista for å gjøre det. Sannsynligvis fordi microsoft vil at du skal kjøpe Windows Vista.

Det hadde vært hyggelig å kunne spille mine PS3-spill med folk som har PC og Xbox360, men av noen (sannsynligvis idiotiske) grunner så er det visst ingen som vil at det skal skje

Lenke til kommentar
Jo, på Shadowrun kan Xbox360-spillere spille med de som har det på PC. Men da må man, av en eller annnen grunn må man bruke Windows Vista for å gjøre det. Sannsynligvis fordi microsoft vil at du skal kjøpe Windows Vista.

Vista er vel det operativsystemet som Xbox 360 kjører sammen med. F.eks du kan ikke koble 360 mot XP som mediasenter (jeg har ikke fått det til i alle fall).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...