Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mye konsekvenser kan et misforstått blikk ha?

Anbefalte innlegg

Ja dere skjønner kanskje spørsmålet mitt på emnetittelen. Jeg føler at jeg noen ganger sender blikk til mennesker eller *ehem* kroppsdeler uten at jeg mener noe med det men alikevel føler jeg at folk ser stygt på meg og bruker *ehem* vokalen.

Hvor mange andre føler det slik?

EDIT: For og legge til så trenger det ikke være ei dame (jeg er mann) som jeg føler at jeg noen ganger sender et slikt blikk til. Og det er alltid uten at jeg mener det.

Klart jeg ser på ei dame littegrann hvis jeg ser ei som er fin. Og det er ikke noe jeg har noe problemer med. Men når det blir hvem som helst, da blir det litt rart.

Jeg er for ordens skyld hetero.

Endret av RougeAlien
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe skjønner hva du mener. Har en venninne som har de styggeste blikke uten at hun mener noe med det. Man kan føle at hun måler deg opp og ned med avsky, når hun i virkeligheten bare er sliten og tenker på noe helt annet.

Men om ét misforstått blikk blir til mange flere, kan konsekvensene fort bli større. Enten kan en stakkars person få forhåpninger om at du er forelsket i han/hun (ok, litt innbilske tanker her nå ja, men du forstår hva jeg mener) eller så kan du risikere å få deg en på tygga om blikkene dine ikke er av ønskelig karakter;)

Endret av Aces
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Om jeg ser på en person og personen tilfeldigvis skulle se tilbake pleier jeg bare å rynke på øyenbrynet og smile muntert tilbake. Også er det de gangene jeg enten blunker eller bare ser skjevt på dem. Selvfølgelig, dette kan mistolkes, men jeg har enda tilgode å bli mistolket helt feil :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...