jingt Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 tror det bare er 1play på wii-versjonen. Jeg kan ta feil. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 tror det bare er 1play på wii-versjonen. Jeg kan ta feil. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 tror det bare er 1play på wii-versjonen. Jeg kan ta feil. Og bortsett fra at man ikke finner en løs gitar i stavanger, hva baserer du det på? selvfølgelig har Wii multiplayer. Lenke til kommentar
antihelt Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 tror det bare er 1play på wii-versjonen. Jeg kan ta feil. Det er co-op og multiplayer på alle versjonene.. Lenke til kommentar
H2H Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hvorfor i grannskauen selger ingen butikker i stavanger ekstra gitar? Har vert på Elkjøp Expert Lefdal Og Spaceworld og det ikke i bestillingen sin en gang. Va faen er vitsen det er jo et partyspill du spiller med venner. Fryktelig irtterende! Grunner er at den løsegitaren ikke har kommet ut enda! Tipper dem venter med å slippe den itillfelle pirater bare handler gitaren... ser at komplett får den inn den 21 desember... Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Kjøpte min kopi i dag på Elkjøp. Aldri prøvd Guitar Hero før, men har allerede blitt hekta. Mono lyd? Har ikke merket noe til det jeg hvertfall. Har derimot merket noe annet, en optisk illusjon som kommer av å stirre på der notene ruller, syre. Lenke til kommentar
H2H Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 off ja! den er lei! hatt den før ja Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hvor mange kan du spille på GH3 mot hverandre? er det bare 2? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hvor mange kan du spille på GH3 mot hverandre? er det bare 2? Bare to på en gang ja, det er bare programmert inn to forskjellige gitarer (lead, rythm og/eller bass) pr. sang. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 beklager,jeg tok feil. det jeg lesete var selvfølgelig mer i retning av at det ikke var mulig å konkurere med noen andre over nett Lenke til kommentar
kottila Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 beklager,jeg tok feil.det jeg lesete var selvfølgelig mer i retning av at det ikke var mulig å konkurere med noen andre over nett Bare tull det også. Har spilt masse med andre på nettet. Lenke til kommentar
antihelt Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 beklager,jeg tok feil.det jeg lesete var selvfølgelig mer i retning av at det ikke var mulig å konkurere med noen andre over nett Det er online på alle versjonene bortsett fra PS2, hvor er det du får dette fra egentlig? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 kødder dere? okey, da er det ihvertfall ingen grunn til å ikke kjøpe Guitar Hero til wii Lenke til kommentar
antihelt Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Tror dere det er en mulighet at GH 1&2 dual pack kan komme til wii slik som på ps2? Ikke med det første, men en eller annen gang..lov å håpe vel Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 kødder dere? okey, da er det ihvertfall ingen grunn til å ikke kjøpe Guitar Hero til wii Kan det ikke tenkes at det du leste var at det ikke i utgangspunktet går an å laste ned nye sanger til wii? Nå vet jeg ikke om det har endra seg, det får noen ta meg på isåfall. Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Er det 4 vanskelighetsgrader på GH3?? Lenke til kommentar
Eruthan Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Er det 4 vanskelighetsgrader på GH3?? Yes ;-) Easy Medium Hard Expert Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Okei Sikkert sykt vanskelig på expert.. Noen som greier det ganske bra på expert her? Lenke til kommentar
antihelt Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Jeg har akkurat gått fra normal til hard..til nå har jeg klart 10 sanger på hard Lenke til kommentar
Leif Arne Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Noen som tror at Activison kommer til å kalle tilbake spillene for å fikse monolyd-feilen? Leste en plass at de i verste fall kunne gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå