Bugaloo Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg skal sette inn 2 stk. 120vifter, en rheobus, cd-rom og brenner. tenkte å beholde grunn fargen. men er helt blank på hvordan jeg skal lage midtpartiet. TIPS? Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Dør av Plexiglass hengsla med noe lignende det du ser i hifi skap, med magnet som holder det lukket. Så et slikt et her om dagen, var noe av det råeste jeg har sett. Noe lignende dette: http://www.evilinsides.com/evilinside/race...e/lightwave.htm Bare på server-tower, og med neonwire. Da får du skjult fronten bak en ny å større flate å modde på, hvis du vil ha f.eks LCD eller lignende Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 OMFG"!!!!!!!!!! de der kabinetta var f**n mg fu***gs N-I-C-E-!!!!!!!! WOW!!!!!! NU SKAL JEG HA DRAGON SLAYER KABINETTET!!! TAKK JONHS!!! :D::D:D:D:D:D:D:D:D damn that shit was EVIL! Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 du jonhs.. det stod kinesisk på den hjemmesida..er ganske sikker på det...er du kineser selv?!?!?!?! det hadde vært kult! for eg e halvt kineser selv!! :D Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 har funnet ut at jeg skal prøve å lage noe i glassblåst aluminium. dør er fint men det blir lite luft til fe to 120 viftene i front Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Dør av Plexiglass hengsla med noe lignende det du ser i hifi skap, med magnet som holder det lukket. Magnet? Se for deg hvor den magneten hadde vært plassert i forhold til harddisken. Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 du jonhs..det stod kinesisk på den hjemmesida..er ganske sikker på det...er du kineser selv?!?!?!?! det hadde vært kult! for eg e halvt kineser selv!! :D Nei, kom over linken til en annen artikkel på side, å trykka bare på noen knapper.. Som vanlig Har IKKE PEILING på hva som står der!!!! Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 EMM, vet du hvordan en magnet kan ødelegge HDD'en?? trudde ikke det nei! Den ødelegger KUN hvis du ikke har ramma på HDD, å uten er den jo ødelagt uannz Tro meg, har testet dette med utallige HDD og floppyer på skolen Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 hehe javel..slik har jeg og funnet mange sjefe sider selv takk for det der HDD tipset!! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå