BorN Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Som sagt i tittelen, dette er en frame-by-frame animasjon med unntak av motion-tween på røret strekmennene blir skutt ut av. Den er laget i Adobe Flash CS3 Professional, og det er to versjoner. Med Blod: Uten blod: Hvilken versjon synes du ser best ut? Hva kunne jeg ha gjort bedre, og hva er eventuelt gjort bra? Endret 21. november 2007 av BorN Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Jeg vet ikke om du vil ha respons på selve animasjonen eller på hvilken jeg likte best... Hvis du lurer på hvilken jeg liker best er det nr. 1 (med blod). Når jeg så nr. 2 så måtte jeg se etter hva som skjedde med hodene, mens på nr. 1, ser man dette lett. Endret 21. november 2007 av Petoah Lenke til kommentar
BorN Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Respons på hvilken versjon folk synes er best, og kanskje hva som er bra og/eller dårlig med animasjonen er jo alltids kjekt å vite (Endret førsteposten og tittelen for å presisere dette) Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Blod er alltid fett:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå