cruelphotography Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Noen bilder fra siste shooten min, brukte en beauty dish og en spotish greie som hovedlys her. Tatt med D200 og tammy 24-702,8. Lenke til kommentar
El chico Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Gjort en fin jobb her. Liker godt at øynene kommer så fint fram på bilde nr 1. Liker uttrykket. Men toppen stjeler for mye oppmerksomhet da den er så mørk. Tror jeg ville prøvd å dempe fargene (hvis man kan kalle svart en farge...) slik at den ikke blir så dominant. Bilde nr 2 ble kanskje litt i overkant på skeiva. Liker godt separasjonslyset på bakgrunnen på bilde nr 3, men det kunne vært en tanke mer sentrert bak modellen. Skeivheten her er fin. Ikke for mye. Ellers fin kontakt med modellen på alle bildene. Chico Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Kan prøve med kvadratisk utsnitt på nr 1, og bare fjerne fra bunn? Kanskje? Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg synes egentlig beskjæringene er fine på alle bildene.. Ble ikke kjedelige utsnitt.. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Her liker jeg faktisk fargebildene best ( )! Du har jo sett kommentarene mine på dem så.. Ble kanskje litt hard slagskygge på nummer 3? Bare en tanke. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Hei, Liker ikke så kjempegodt bilde 1 og 3 av en å annen grunn. Nummer tre er riktignok "helt greit", men jeg synes imidlertid nummer 2 er aller best. Liker måten blåfargen i øynene kommer frem, og hvordan hun bare står å ser på deg. Synes du fikk fram håret veldig bra her, og at det forøvrig er veldig fint. Fine farger i det. Edit: Så trøtt at jeg skriver han istedet for hun. Endret 24. november 2007 av steffenz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå