Josten Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Har en xp2100+ (palmino) som ikke er så veldig god overklokker. Tjener man mye på å senke multiplieren og høyne fsb (til feks 166) slik at frekvensen på prosessoren er den sammme? Gidder ikke å unlocke prosessoren hvis man ikke tjener noe på det. Har ASUS A7N8X hovedkort Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Du vil tjene en del på det ja, så fremst minnet ditt takler det. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Er det mulig å øke multiplier, ville jeg økt den, og muligens redusert FSB. Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Er det mulig å øke multiplier, ville jeg økt den, og muligens redusert FSB. d er d dummeste jeg har hørt siden olga femogførr.............. Selve prosessoren din vil ikke gå fortere men rammen din vil gå betydelig fortere...... Dette er noe jeg vil ambefale deg å gjøre......da kommer du sikkert til å sette multiplier på 10,5 og fsb på 166....du kan jo prøve multiplier på 11 og fsb på 166, det sliter jo ikke så mye på prosessoren d da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå