iMedia_4226 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Combo.... hva er det? Det skal være en combo sjef på et LAN jeg skal på og han skal dele ut premier o.l. men hva er combo? Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Combo.... hva er det? Det skal være en combo sjef på et LAN jeg skal på og han skal dele ut premier o.l. men hva er combo? Folk lager sine egne begreper utifra hva de hører, noen kaller dataparty for lan-party og for messe, noen kaller spillkonkurranser for akkurat det, mens andre kaller det COMPO med P, men så har vi alle disse som ikke er så erfarne til å arrangere, kanskje den litt yngre garden som bare har hørt ordet, og vips, så har vi også Combo... Compo kommer av ordet competition. og er ofte den gjengen som har styr på alt av spillkonkurranser, kanskje også scenekonkurranser. Så da skjønner du kanskje hva det er Lenke til kommentar
iMedia_4226 Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Ok, så combosjef arrangerer spillkonkurranser. Men spør han bare hva folk spiller og lager en liste med "clanmatcher" i forskjellige spill og sånt? Jeg spiller CS 1.6, trenger jeg bare å si det og så setter han meg sammen med andre cs folk og lager 2 eller flere lag som spiler mot hverandre? Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Da er det isåfall f0rste randommixcompoen jeg har h0rt om, har du en clan så kan du bare si fra navn og medlemmer så skal han organisere alt annet og sette opp brackets. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 sikker ikke combo men compo? Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Da er det isåfall f0rste randommixcompoen jeg har h0rt om, har du en clan så kan du bare si fra navn og medlemmer så skal han organisere alt annet og sette opp brackets. Sorry for off-topic. Men hvorfor skriver du 0 til ø? Lenke til kommentar
Holten Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 For han skriver g33k språk? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 ComPo. Og enten har du clan, og bare melder dere til han. Men har du ingen å spille med er det no k andre der som har samme problem. Så er vell bare å spørre om han kan skaffe deg noen å spille med. Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Det er vel snakk om compo, ikke combo? OG ork 1337 h4xx0r språk. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Compo = konkurranse. Composjef(er) = de(n) som har ansvaret for konkurransen. Endret 8. desember 2007 av Tatt av vinen Lenke til kommentar
Richy Skrevet 29. februar 2020 Del Skrevet 29. februar 2020 combo rate og nagation rate , men hva betyr det da,får jeg mer eller mindre liv, mer eller mindre skader. ohmeric damage hva er.det. jeg mener combo ikke compo?er Noen som vet, har ikke spillt på noen år og nå spiller jeg helle tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå