Gå til innhold

Er på jakt etter en usb-hub med foskjellige innganger for unngå flest mulige tilkoblinger til laptop!

Hansulu

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter en forholdsvis billig hub til mine spesifikasjoner(under 2000,-).

Finnes det huber som har minimum 4 usb hubber, mulighet for å koble opp mot det trådløse nettverket, slik at du ikke trenger å være tilkoblet for å skrive ut eller hente data fra harddiskene som er tilkoblet. Samt utgang for dvi/hdmi og lyd.

Alt dette, med bare en kabel tilkoblet til PC-en(gjennom feks usb, express- porten, firewire el.) Hadde vært kjekt med mulighet for å koble denne opp mot internett også slik at du kan hente data fra harddiskene hvorenn du er i verden.

Når det er sagt trur jeg ikke en slik sak finnes enda, men er det noe liknende som kan passe noen av mine ønsker ?

Endret av Hansulu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var emne tittelen endret, håper den er god nok :blush:

Hva mener du egentlig med en hub som du kobler opp mot det trådløse nettverkt, samt harddisker og skrivere, og samtidig kan koble til fra hvor enn du er i verden?

At du skal kunne være tilkoblet hubben trådløst slik at du kan gå inn og skrive ut dokumenter, se over filer på harddisken evt hente de filene du vil ha. Altså uten at du skal være nødt til å være tilkoblet med kabler. At den i tillegg er koblet opp mot internett for at du du kan lagre og hente filer fra harddisken som står i hubben via en http/ftp- server.

Alt dette finnes ikke som et enkelt produkt som du bare plugge i PC-en.

Men her er kanskje USB-huben din: Trust HU-5870V

For alt det andre: Lag deg en media server.

Har allerede en usb-hub, men vil gjerne ha integrert lyd og bilde i den. Hva mener du med en media server?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...