Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg ser at det er forutsetning at ting skal tas med humor, og jeg tror det er litt viktig. Enkelte ting er ren mobbing. Som denne: Årets mann gitt til ei jente på ungdomsskolen. Hu ble ganske pissed. Som om ikke ungdomsskolen er traumatisk nok i utgangspunktet Men årets årets var ganske artig Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Årets sprit-tusj, hvis det er noen jenter/gutter som har brukt sånn jukse øyenbrun som det ser ut som er tegna på var ei på ungdomskolen som ble det Lenke til kommentar
Ache Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Årets mann (til kvinne) Årets femi (til menn) 2 viktige Sjølvsagt årets dun og Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hvorfor ikke bare være ærlige og kalle prisen "årets styggeste?", sleng gjerne på "årets feiteste", og "minst populære" når dere først er igang. Så hadde dere heller fått ta konsekvensene av at det er premieutdeling som er regelrett mobbing, i steden for å snike det inn i "morsomme" kategorier der det blir vanskeligere å slå ned på noe Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 - Årets styggeste - Årets taper - Årets tjukkeste - Årets "jeg-har-ikke-date ikke-fordi-jeg-ikke-ville-men-fordi-ingen-vil-ha-meg" Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Når jeg så navnet på tråden, "Artige juleball priser", tenkte jeg på kostnaden i kroner hva de forskjellige tinga koster. Jeg kan feks nevne at ølen på vårt russeball vil komme til å koste 100,- halvlitern. Noe som jeg synes er en artig julleballpris. Og når det er ikke lov til å bringe medbrakt, så skal det bli en dyr affære! --- Men "årets dun" støttes! Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 det kommr til å bli drikking på ballet og det kommer til å bli mye av det:P årets fulleste?. kasnje dette er ett rusfritt arrengement da men på russeballet skal vi ha årets best berusede ikke nødvendigvis den personen som ligger og spyr under trappa men den personen som er aller mest glafull Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Lengste penis. :--{D Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Når jeg så navnet på tråden, "Artige juleball priser", tenkte jeg på kostnaden i kroner hva de forskjellige tinga koster. Jeg kan feks nevne at ølen på vårt russeball vil komme til å koste 100,- halvlitern. Noe som jeg synes er en artig julleballpris. Og når det er ikke lov til å bringe medbrakt, så skal det bli en dyr affære! --- Men "årets dun" støttes! 100 kroner halvliteren!!! Regner med at dette er fineste importøl, servert i gullbelagte krus? På juleballet vårt solgte de 0,33 flaskeøl aka. Tuborg til 50 kroner. Smuglet med meg to sekspakninger i ren protest. TomatoWolf: Eller korteste. Bør også kåre "minst bryster" blant jentene, slik at det ikke blir kjønnsdiskriminering. x) Endret 9. desember 2007 av EvenT Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Årets fjortiss. (ja, selv for videregående skole) Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Årets pulesveis Årets støy (latter, pratmaker e.l.) Årets bitch Årets snylter Årets klepto Årets irritable Årets irritasjonsgrunnlag Årets gladkristne Årets hobbysatanist Årets emo Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Årets Beckham Årets Emo-Kid Årets Bøg Årets Nerd Årets Teiteste Par Årets Julebrus konge Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Årets Lage Fosheim Årets beste film Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg ble nominert til Årets klovn, men kom dessverre på enten 2- eller 3- plass Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Årets Blowjob Årets Klodrik Årets Tjukkas Årets Gullunge Årets Late gutt/jente Årets skolemasaker Årets Liggbare Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hadde årets rompe, hår og sminke på åretsjuleball.. Litt fjortiss når jeg tenker meg om.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå