Gå til innhold

Nå er iPhone fri for alle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ler og ler! 8000kr for en iPhone... Ingen i sin rette sinntilstand kan påstå at den er verdt det. Visst har den en knallbra skjerm, og et flott brukergrensesnitt. Og vi kan ta med en veldig bra browser, men ellers er det en laber mobiltelefon. Mobil for 1000kr, og skjerm og brukergrensesnitt for 7000?

Lenke til kommentar

Dette er vel en kunstig høy pris for å både tilfredstille domstolene og likevel sikre seg alt salget likevel. Skal ikke akkurat stor iq til for å skjønne at de 4000 ekstra ikke handler om subsidier når apple kan selge den nesten identiske ipod touch til 3200 kroner (hos komplett).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Så den i Belgia på lørdag. 800 Euro. Hvis jeg hadde hatt ubegrenset med budsjett og ga total f..n i om ungene ble skjemt bort etter noter hadde jeg kjøpt fire stykker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9
Noen som vet hva prisen i Frankrike er for en ulåst en?

Følg med på iphone.orange.fr. Foreløpig har de ikke offentliggjort prisen.

På buycentral.fr ligger de på 600-700 Euro.

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar
Mora til en kollega av meg kjøpte iPhone i Kina for en uke siden for 3500 kr.

Det var bare å sette i norsk SIM-kort så funka den som f...

Om hun ikke har kjøpt en Meizu da.. Eller iPhony,eller hva de heter alle sammen..... :)

Hun er blitt ripped off. Var i Hong Kong for noen uker siden, der kostet en opplåst iPhone 2200 kroner :)

Lenke til kommentar
Hun er blitt ripped off. Var i Hong Kong for noen uker siden, der kostet en opplåst iPhone 2200 kroner

Jeg stiller meg svært tvilende at folk i Hong Kong selger iPhone med tap. Som vi alle vet koster iPhone $399 + indirekte kostnader (frakt/opplåsing), så enten har det vært tyvegods, eller så er det en av disse fake-telefonene.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...