Kristian S Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg har et nettverk mellom to pc'er, hvor den ene har en printer koblet til. Det jeg lurer på er om jeg kan printe ut fra den andre uten å måtte logge på fra den andre, gjennom nettverket? Er veldig stress å måtte gjøre det hver gang jeg skal printe ut en liten ting. Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 når du deler en printer så må den koble seg via den pcen som deler printern med. Men om du har en nettverksskriver går dette, da den ikke er avhengig av pcen. Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Når man kobler til en delt skriver som står på en annen maskin, så er det nok at den andre maskinen står på. Du trenger ikke oppgi noe brukernavn/passord for hver gang du skriver ut. Lenke til kommentar
Kristian S Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 Når man kobler til en delt skriver som står på en annen maskin, så er det nok at den andre maskinen står på. Du trenger ikke oppgi noe brukernavn/passord for hver gang du skriver ut. Jo, dessverre. Når jeg prøver å printe ut, uten å ha logget meg på fra den andre pc'n, får jeg opp en feilmelding. Når jeg da logger meg på funker det helt fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå