Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg har vært aktiv mobiltelefonbruker siden tidlig på -90-tallet, og lurer på om andre også har erfart at noen produsenter av telefoner leverer dårligere kvalitet enn andre. Jeg har hatt en HTC P3300 (min første HTC) i ca 1/2 år nå, men jeg er ikke fornøyd med den. Den fryser/dør/slår seg av, gjerne flere ganger om dagen, så jeg må ta ut batteriet for å få den i gang igjen. Når jeg kobler den til PC-en, kan jeg enten få meldig på telefonen (som er på) om at den er slått av, eller telefonen slår seg av uten videre. Knappene for å ta av og legge på funker under halvparten av tiden. Kameraet er dårlig, 2 MP er greit nok, men den har hverken autofokus eller blits, og bildeprosessoren er kjempetreg. Å ta ut minnekortet er litt av en prosess, det sitter under SIM-kortet, som sitter under batteriet, under baklokket på telefonen. Jeg oppsummerer med at dette ikke er en telefon, men en bærbar PC som det tilfeldigvis går an å ringe med (av og til), og at de som skal ha en telefon til primært å snakke med, bør velge noe annet. Ellers har jeg hatt 8-0 (Sony) Ericsson, hvorav 1 var på rep hele tiden, de andre var jeg godt fornøyd med. Har også hatt 5-6 Nokia, hvorav 1 var på rep hele tiden, de andre var jeg også godt fornøyd med. Jeg har også hatt Motorola, Siemens og Alcatel, men i så lavt antall at jeg ikke vil si noe generelt om disse merkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå