C0bra Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Syntes overklokking.no burde teste flere prosessorer, den nyeste de har til nå er jo P4 1.6! Syntes at det har vært litt "slakt" med testing av prosessorer og Skjermkort i det siste, men mye bra testing av vifter/kjølere og viftekontrollere Lenke til kommentar
Novec Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Tja. Vi bruker jo en del nyere prosessorer i forskjellige tester, men det er linge siden vi tenkte over å lage spesielle tester/artikler om prosessorene. Forslag notert. Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Syntes det burde heller fortsette med å ha proskjeter, det er det som er stilig :wink: Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2003 Takk for at dere noterte det. Lenke til kommentar
Jibril Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Jeg synes det har vært lite tester i det hele tatt i det siste... da jeg hørte om ok.no var det mange flere tester enn det er nå. Prosjekter er også stilig, få mer av det. Det hadde gjort seg Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 jeg synes det kommer nye tester hele tia jeg Ihvertfall i forhold til en periode ifjor.. Takk ok.no, Keep on the good work!! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Hardware.no får jo av og til nye prosessorer fra AMD før utgivelsesdagen under en NDA-kontrakt. Overklokking.no kan sikkert spørre hardware.no-folka om å få låne prosessoren etterpå, til grunndig overklokkings-testing. De er jo søstersider, så det burde være mulig å få en slik avtale. Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 hva med prosjekt OX? (eller det det alu.overklokkings kabinett-ting prosjektet het) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå