Hr. Jenssen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg venter fortsatt på filmen i spenning. The 13th Warrior har fått dårlig kritikk overalt. Likevel elsker jeg den. Kanskje jeg vil like Hitman også. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg venter fortsatt på filmen i spenning. The 13th Warrior har fått dårlig kritikk overalt. Likevel elsker jeg den. Kanskje jeg vil like Hitman også. Trodde aldri du så en film som har fått dårlig kritikk jeg. Men jeg tror nok jeg kommer til å se filmen selv. Kunne HELT KLART vært en bedre skuespiller, men jeg prøver ikke å sammenligne filmen med spillet på noen måte. Samme med filmatisering av bøker. Har man lest bøkene, og skal sammenligne filmen med boken, så blir man vel alltid skuffet. Lenke til kommentar
Roug Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hvorfor kan de ikke bare for engangsskyld lage en bra spill til film Film! Alt de folka er borti blir jo møkk, kan ikke være så vanskelig å forholde seg til spill konsepte vell? Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Vel, vi har jo Tomb Raider, Doom og Ringenes Herre. Mange bøker som er blirr filmatisert gjennom årene. Men jeg tviler sterkt på at min kritikk av filmen kommer til å bli slakt, heller ros Kanskje jeg blir en av de får, men jeg gleder meg til å se den Lenke til kommentar
lain Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Doom holdt seg vel til spill koseptet, og man så jo hvor bra det ble. Nå nekter jeg å forhåndsdømme filmer, så skal ikke gjøre det med denne heller, skal ses såklart, men må jo innrømme at det er et dårlig tegn med all slakten og at den ble avlyst fra kino her. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Såvidt jeg vet har de gått milevis fra selve hitman-konseptet og gjort ham om til en "good guy" som slåss mot "evil wherever it rises" blabla "win the heart of a woman" blablabla. Hitman har da faen meg ALDRI vært noen snill fyr med koselige kjærlighetsfølelser. Han er en iskald, kynisk, genetisk klonet leiemorder med null samvittighet for annet enn hvor mye penger han tjener på oppdragene sine. Å gi ham masse personlighet og følelser blir helt galt. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Har akkurat sett filmen. Og må si denne kommer i min kolleksjon hvis den kommer på HD DVD. Terningkast fem fra meg. Birger Lenke til kommentar
nosync Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Såg filmen igårkveld, og det var noe av det VERSTE jeg har sett. Helt idiotisk film. Enaste som minner deg på "Hitman" spillet er dressen med røde slipset. Ellers er det helt tåpelig, med litt "kung-fu" slossing med sverder, tåpelig action skyte sener, og makan til tynn manus.....huff og huff sider jeg bare. Det var like før jeg ikke gadd å se hele...SÅ dårlig var den. Bare tullete fanboys kommer til å like den, for hjernene deres vil ikke akkseptere at den suger stort. Endret 29. november 2007 av nosync Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jaja? Uansett hva du måtte mene, synes jeg filmen har velt grei. Men kan da være at jeg liker denne type filmen, og du ikke. Birger Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Akuratt det jeg regnet med. Jeg hadde ikke giddet og sett filmen uansett hvordan anmeldelsene så ut. Magefølelsen min sa drittfilm, og jeg følger alltid magen min. Lenke til kommentar
Nadiri Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Sambo var inne å så den i går på kinoen, og han syntes den va kjempebra Så det er vell smak og behag tror jeg Lenke til kommentar
karamasov Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg kom nettopp fra en tre ukers reise i USA. Jeg så filmen, og kan ikke gjøre annet enn å si meg enig med kritikerne. Dette var en skikkelig dårlig film. Jeg har alltid vært stor fan av spillene, men dette ødela på mange måter hele opplevelsen. Dårlig skuespill, elendig rollebesetning, og tragisk handling i forhold til spillene. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Uansett hvor mye slakt den får skal jeg se den fordet. Ratings er ikke alt, så er meget mulig jeg digger denne filmen, selvom resten av befolkningen hater den.. Det jeg prøver å si er vel at man må gjøre opp sin egen mening.. Lenke til kommentar
karamasov Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Helt enig. Det er så enormt mange filmer som har blitt slaktet av media, men som jeg allikevel elsker. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg liker dårlige filmer faktisk. Ser på de mer som humor enn noe annet. Men denne var pinelig å se på. Sorry, men det er sant det alle sier om filmen som dårlig....ark, så dårlig. Den får Masters of the Universe med Dolph Lundgren til å være Oscar matriale.....seriøst... Kunn så dårlig skuespilling har jeg sett i filmer fra 80tallet før Hitman.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå