Gå til innhold

Hitman ble totalslaktet i amerikanske medier.

Fritz0r

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg venter fortsatt på filmen i spenning. The 13th Warrior har fått dårlig kritikk overalt. Likevel elsker jeg den. Kanskje jeg vil like Hitman også.

Trodde aldri du så en film som har fått dårlig kritikk jeg.

Men jeg tror nok jeg kommer til å se filmen selv.

Kunne HELT KLART vært en bedre skuespiller, men jeg prøver ikke å sammenligne filmen med spillet på noen måte.

Samme med filmatisering av bøker.

Har man lest bøkene, og skal sammenligne filmen med boken, så blir man vel alltid skuffet.

Lenke til kommentar

Vel, vi har jo Tomb Raider, Doom og Ringenes Herre. Mange bøker som er blirr filmatisert gjennom årene. Men jeg tviler sterkt på at min kritikk av filmen kommer til å bli slakt, heller ros :)

Kanskje jeg blir en av de får, men jeg gleder meg til å se den :)

Lenke til kommentar

Doom holdt seg vel til spill koseptet, og man så jo hvor bra det ble.

Nå nekter jeg å forhåndsdømme filmer, så skal ikke gjøre det med denne heller, skal ses såklart, men må jo innrømme at det er et dårlig tegn med all slakten og at den ble avlyst fra kino her.

Lenke til kommentar

Såvidt jeg vet har de gått milevis fra selve hitman-konseptet og gjort ham om til en "good guy" som slåss mot "evil wherever it rises" blabla "win the heart of a woman" blablabla. Hitman har da faen meg ALDRI vært noen snill fyr med koselige kjærlighetsfølelser. Han er en iskald, kynisk, genetisk klonet leiemorder med null samvittighet for annet enn hvor mye penger han tjener på oppdragene sine.

Å gi ham masse personlighet og følelser blir helt galt.

Lenke til kommentar

Såg filmen igårkveld, og det var noe av det VERSTE jeg har sett. Helt idiotisk film. Enaste som minner deg på "Hitman" spillet er dressen med røde slipset.

Ellers er det helt tåpelig, med litt "kung-fu" slossing med sverder, tåpelig action skyte sener, og makan til tynn manus.....huff og huff sider jeg bare.

Det var like før jeg ikke gadd å se hele...SÅ dårlig var den.

Bare tullete fanboys kommer til å like den, for hjernene deres vil ikke akkseptere at den suger stort.

Endret av nosync
Lenke til kommentar

Jeg kom nettopp fra en tre ukers reise i USA. Jeg så filmen, og kan ikke gjøre annet enn å si meg enig med kritikerne. Dette var en skikkelig dårlig film. Jeg har alltid vært stor fan av spillene, men dette ødela på mange måter hele opplevelsen. Dårlig skuespill, elendig rollebesetning, og tragisk handling i forhold til spillene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...