Gå til innhold

Hitman ble totalslaktet i amerikanske medier.

Fritz0r

Anbefalte innlegg

Hitman har idag premiære i statene, og filmen har vist....floppet skal vi tro amerikanske medier, de fleste gir filmen en score fra 0-35%

Hva er årsaken til dette?

Skuespiller som ikke passer for rollen? (Ryktene hadde seg at Vin Disel fikk tilbud om rollen først, men han sa nei)

feil folk bak kamera? hadde ikke denne passet bedre med John Woo bak spakene??

Kankskje derfor Fox ikke vil vise filmen i Norge på kino? hahahaha

IMDB-linky:

http://www.imdb.com/title/tt0465494/

Endret av KVTL
Endret emnetittel.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel det har seg jo ofte slik at spill-til-film ofte ender opp med å bli noe skikkelig møkk. Personlig så jeg ingenting som pekte på at "Hitman" ville være noe annerledes, så dette er jo faktisk helt som forventet. Var det virkelig noen som hadde fått inntrykk av at denne filmen ville skille seg ut?

Lenke til kommentar

Forundrer meg ikke det grann, med tanke på spill-til-film-trenden, og ikke minst hvordan man har totalt voldtatt konseptet filmen bygger på, og laget en typisk samlebåndsactionfilm (inntrykket jeg fikk av traileren). Og slike er sjelden gode, og like sjelden kritikerfavoritter.

Lenke til kommentar
Synes det var en liten bombe, jeg. Det virket som en midt-på-treet-film, ikke en elsk-eller-hat-film.

Skal vi tro omtalen og de første reaksjonene fra publikum så er det en type hat eller -vær et merkelig unntak av et menneske om du liker den- type film. Jeg håper på sistnevnte (jeg hater å hate en film), men har vel mine tvil om at denne filmen vil falle i smak. Jeg var for forelsket i spillet og når jeg leser at det er en film full av action og eksplosjoner så tenker jeg skivebom. Men får se den først og gjøre bedømmelsen utifra det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Skal jeg være ærlig så tror jeg at den kommer til å falle i smak og jeg har ikke tenkt å undervurdere (eller overvurdere den).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Dette ser ut som Transporter 3. Er det så mye å tjene på Hitman-navnet at de ikke bare kunne kalt den noe annet? Det er så provoserende at den bruker Hitman-navnet uten ligne på spillet i det hele tatt.

Har du sett den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...