Fritz0r Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Hitman har idag premiære i statene, og filmen har vist....floppet skal vi tro amerikanske medier, de fleste gir filmen en score fra 0-35% Hva er årsaken til dette? Skuespiller som ikke passer for rollen? (Ryktene hadde seg at Vin Disel fikk tilbud om rollen først, men han sa nei) feil folk bak kamera? hadde ikke denne passet bedre med John Woo bak spakene?? Kankskje derfor Fox ikke vil vise filmen i Norge på kino? hahahaha IMDB-linky: http://www.imdb.com/title/tt0465494/ Endret 23. november 2007 av KVTL Endret emnetittel. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Woo hadde i hvertfall ikke passet, Hitman er thriller ikke ikke action film. vi trenger en Michael Mann til den filmen Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Vel det har seg jo ofte slik at spill-til-film ofte ender opp med å bli noe skikkelig møkk. Personlig så jeg ingenting som pekte på at "Hitman" ville være noe annerledes, så dette er jo faktisk helt som forventet. Var det virkelig noen som hadde fått inntrykk av at denne filmen ville skille seg ut? Lenke til kommentar
athorb Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Forundrer meg ikke det grann, med tanke på spill-til-film-trenden, og ikke minst hvordan man har totalt voldtatt konseptet filmen bygger på, og laget en typisk samlebåndsactionfilm (inntrykket jeg fikk av traileren). Og slike er sjelden gode, og like sjelden kritikerfavoritter. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Skjønner ikke hvordan de kan trekke ned filmen så utrolig mye fordi Olyphant ikke ligner nok. Bare fordi hovedpersonen ikke har muskler nok i ansiktet suger filmen. Det høres jo logisk ut. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Som jeg sa.. De vet at filmen er så dårlig at de ikke gidder å sende den på kino i europa.. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Som jeg skrev om forventningene til denne filmen i en annen tråd: Det som er rart er at Uwe Boll ikke er regissøren! Da hadde den passet perfekt inn i min oppfatning om hva denne filmen ville bli: Reinspikka møkk! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Som jeg sa.. De vet at filmen er så dårlig at de ikke gidder å sende den på kino i europa.. Jeg håper virkelig du tuller. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 http://www.kulturo.no/nyheter/kino/agent_4...per_norge/45451 les den tråden så ser du at jeg sier at det bare er pissprek de årsakene de sier.. de dropper europa pga filmen er møkk.. oooohh yeah.. jeg hadde rett Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hadde det vært praksisen så hadde det ikke gått mange filmer på norske kinoer...... Det blir umulig å si hva filmen feilet med når man ikke har sett den. 12% på Rottentomatoes. Godt gjort http://www.rottentomatoes.com/m/hitman/ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Ikke akkurat noen bombe dette... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Synes det var en liten bombe, jeg. Det virket som en midt-på-treet-film, ikke en elsk-eller-hat-film. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Synes det var en liten bombe, jeg. Det virket som en midt-på-treet-film, ikke en elsk-eller-hat-film. Skal vi tro omtalen og de første reaksjonene fra publikum så er det en type hat eller -vær et merkelig unntak av et menneske om du liker den- type film. Jeg håper på sistnevnte (jeg hater å hate en film), men har vel mine tvil om at denne filmen vil falle i smak. Jeg var for forelsket i spillet og når jeg leser at det er en film full av action og eksplosjoner så tenker jeg skivebom. Men får se den først og gjøre bedømmelsen utifra det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Skal jeg være ærlig så tror jeg at den kommer til å falle i smak og jeg har ikke tenkt å undervurdere (eller overvurdere den). Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Dette ser ut som Transporter 3. Er det så mye å tjene på Hitman-navnet at de ikke bare kunne kalt den noe annet? Det er så provoserende at den bruker Hitman-navnet uten ligne på spillet i det hele tatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Dette ser ut som Transporter 3. Er det så mye å tjene på Hitman-navnet at de ikke bare kunne kalt den noe annet? Det er så provoserende at den bruker Hitman-navnet uten ligne på spillet i det hele tatt. Har du sett den? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Håpet at det kom frem av "Dette ser ut som.." at jeg ikke hadde gjort det, så jeg slapp å spesifisere det, men nei, jeg har til gode å se filmen. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg tror faktisk jeg kan få noe igjen fra denne filmen, da jeg ikke har noe nevneverdig forhold til spillene. Funker vel som lett underholdning. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Traileren tok håpet om at dette er en bra film fra meg. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Usjjj Bergen kino har jo reklame oppe for den og alt, så kommer den ikke... Tror de gikk for mye vekk fra spillet, ble litt mye hollywood rett og slett. Det virket ikke som det ble noe silent assassin rank ut ifra traileren. Endret 22. november 2007 av Revolution Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå