dahwan Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Åssen setter jeg sammen handlevogner? Jeg har fått linker av utallige medlemmer der de har satt sammen en "handlevogn" med masse deler her fra prosguiden. Men åssen setter jeg sammen en handlevogn? Takk Lenke til kommentar
Olarg Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Trykk på prisguide på HW.no (øverste linje med linker) og logg deg inn (med samme brukernavn og passord som her i forumet), så er det bare og finne noe i prisguiden du vil legge i handlevognen. Når du er inne på et produkt vil du få valget "legg i en aktiv handlevogn" til venstre på siden. Trykk på dette, nå vil det stå at du har en vare i handlekurven der sammen med en link til "min handlevogn". Trykker du på denne kommer du til din handlevogn og der er det meste forklart gankse godt. Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Åjaaaa; jeg la ikke merke til at en kunne logge inn noen annen plass enn på forumet! Takk, takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå