Croyfer Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Dette er rart: Før når jeg høyreklikket på en CD-stasjon så kunne jeg trykke på "løs ut", og så kom skuffen ut. Men nå har denne blitt byttet ut med "lukk stasjonen", og den brukes da som sagt til å lukke stasjonen når den er åpen. Noen som har noen anelse på hvorfor det er blitt byttet om? Går det ann å bytte tilbake, og går det ann å ha begge mulighetene der? Det hadde vært toppen :smile: Anyone ? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Uhm, har du byttet OS eller lignende? eller hva gjorde du rett før dette skjedde? Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Hm.. Et litt annet spørsmål om det samme.. Er det mulig å lage en snarvei som lukker opp/igjen CD-ROM? Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Uhm, har du byttet OS eller lignende? eller hva gjorde du rett før dette skjedde? Ikke byttet OS - men jeg tror at jeg innstallerte Clone CD akkurat på den tida... Har slettet det nå... Lenke til kommentar
tv-freak Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Dette er rart: Før når jeg høyreklikket på en CD-stasjon så kunne jeg trykke på "løs ut", og så kom skuffen ut.Men nå har denne blitt byttet ut med "lukk stasjonen", og den brukes da som sagt til å lukke stasjonen når den er åpen. Noen som har noen anelse på hvorfor det er blitt byttet om? Går det ann å bytte tilbake, og går det ann å ha begge mulighetene der? Det hadde vært toppen :smile: Anyone ? ehh.....cd-rommen er vel ute? :wink: Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Det står både når skuffen er ute og inne. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 haha bruker du win xp? hakke merka før nå men i xp når du høyreklikker på cdrom så har du close tray og lenger ned eject. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå