Croyfer Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg har innstallert programmet, men det vil ikke lese av rpm på viftene eller CPU temperatur eller noen annen temperatur. Jeg lurer på om det kan være mitt HK som er feilen til dette. Når jeg går inn i enhetsbehandling, systemenheter og hovedkort så finner jeg ut at HK ikke er innstallert. Når jeg skal oppdatere driver, står det at "veiviseren finner ingen driver som passer bedre enn den som er innstallert". Rart, siden jeg tydeligvis ikke har noen drivere innstallert. Den CD-en jeg fikk med HK virker helt ubrukelig, for når jeg trykker på drivers, kommer det opp melding om at "the specified file was not found" Jeg irriterer meg over dette, og lurer på om noen kan fortelle meg hvorfor jeg ikke får målt temp. PS: det med HK var bare et skudd i mørket av en blind mann - ikke sikkert det er det som egentlig er problemet.. Hjeeelp :-? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Buk hardware monitor, eller speedfan til å lese av rpm'en...det gå jo også ann å bruke bios, kanskje du ikke få malt temp pga. at du ikke har lagt inn driveren til hk...har du lastet ned nye drivere fra internett? Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 Ja, men det er jo utrolig tungvindt og upraktisk å gå i BIOS hver gang jeg skal lese av temp :-| Noen som vet hvor jeg finner drivere til Abit KG7-raid ? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Noen som vet hvor jeg finner drivere til Abit KG7-raid ? Ja hos abit-usa.com. Liker best den amrikanske siden til abit eg. http://www.abit-usa.com/downloads/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå