Alexander Schindler Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 En miks av musikere og instrumenter resulterer i en spennende utgivelse som flørter med det meste av lyduttrykk. Og tro det eller ei, det hele skjer uten at det blir hverken masete eller pubertalt. Les mer Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Anmeldelsen minner meg litt om bandet Beirut, men hvor selges dette albumet? Fant det ikke på eMusic eller Amazon, det er uaktuelt å kjøpe en fysisk CD. Lenke til kommentar
Alexander Schindler Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Anmeldelsen minner meg litt om bandet Beirut, men hvor selges dette albumet? Fant det ikke på eMusic eller Amazon, det er uaktuelt å kjøpe en fysisk CD.Tja, da tror jeg du sliter litt. Du kan jo ta kontakt med Metronomicon Audio og spørre om de kan hjelpe deg videre. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Vil heller si da sliter de litt. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 De er på besøk hos Harald Are Lund i P3 sånn cirka nuh! Det høres veldig spennende ut, og albumet skal kjøpes inn til uka! Deilig framdrift på de sangene jeg hørte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg