RadImaX Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hei, jeg tror jeg har lyst til å avslutte VG2 Automasjon for å bli Tavlemontør. Er det noen som har noe godt eller dårlig å si angående dette yrket? Lønn, jobbtider, og ikke minst om jeg må reise veldig mye rundt. Og også om det er store jobb-muligheter for en ny utdannet tavlemontør. Ville også vært fint om du kunne fortalt litt om en typisk hverdag for en tavlemontør. Mvh RadImaX -Takk Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Tror heller du skal fullføre utdanningen din. Det er det beste på sikt av to grunner: 1. Som automatiker har du mulighet å trø rundt på bedriften og jobbe med forskjellige ting. 2. Å sitte forran et skap å trekke ledninger dag inn og dag ut blir utrrroooolig kjedelig i lengden. Nei, gjør deg ferdig der du er nå. Hvis du blir lei automasjon, så er det like lett å finne seg jobb som tavlemontør med den utdanningen. ED209 (ex. automasjonstekniker) Lenke til kommentar
V_B Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 gikk automatikk og var på tavle verksted i 1 uke. Merk mine ord, det var noe sånn inne i helsikkens kjedelig i forhold til automatiker faget. No more. Lenke til kommentar
RadImaX Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Takker for svar.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå