E-wok Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Så Prestige er i bunn og grunn tidsfordriv for å få annet rankikon - og ikke noe mer. Jepp. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Gir hvertfall meg driv til å spille mer. Er på 4 restart nå, venter til jeg er på nr 10 før jeg går gjennom stresset ved å skaffe gullvåpen. Ikke vits å stresse med det når jeg alikevel skal restarte! !! Vet ikke om dette er tilfelle, men når teamet mitt IKKE har hatt UAV, så har jeg fått opp 1-2 oransje prikker på kartet når jeg skulle bruke airstrike. Mener at jeg har hørt noe om at der er bonus? Noen som har hørt om dette? Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 De dukker nok opp mtp. at de nettopp har skutt uten lyddemper... Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 stemmer som wangen sier! ;D er nå i tiende prestige, og skal ikke ha cod 5, 90% sikkert, ser ut som cod4 bare at jeg er så lei ww2 og de kjedelige våpna... gogo goldenguns Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Du må jo ha deg cod 5 du også da Svenning! Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 klarer meg med gow2,mirrors edge, lotrconquest =) og cod4 seff =) eneste som drar meg mot cod5 er at jeg vil ikke spille cod4 alene og den zombie nazi moden =) Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Huff seint svar. MEN: "De dukker nok opp mtp. at de nettopp har skutt uten lyddemper... " Spilte Hardcore DeathMatch. Så nei, har ikke noe å si at de skyter uten lydemper. Prikkene kom opp på airstrike kartet. Laget mitt hadde IKKE uav. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 fleire som har 10. prestige nu? lurer på om jeg skal prestige i waw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå