Gå til innhold

Call of duty 4 prestige mod?

espinos

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fullført prestige alle gangene for kanskje et par mnd'er tilbake og det er lite givende nå. Har spilt relativt lite også, for spillere kun når 1-3 jeg kjenner online.

Har klart de fleste challenges utenom våpen challenges og der stopper det. Er et par headshots unna med 50. Cal, for gull dragunov, og når jeg har fått den så er GTA rett rundt hjørnet og CoD 4 forsvinner sakte men sikkert i glemmeboka :)

Knallspill, men GTA blir bedre.

Prestige mode var en knallting som IW la inn for at folk ikke skulle gå lei etter 1 gjennomgang.

Lenke til kommentar
Har fullført prestige alle gangene for kanskje et par mnd'er tilbake og det er lite givende nå. Har spilt relativt lite også, for spillere kun når 1-3 jeg kjenner online.

Har klart de fleste challenges utenom våpen challenges og der stopper det. Er et par headshots unna med 50. Cal, for gull dragunov, og når jeg har fått den så er GTA rett rundt hjørnet og CoD 4 forsvinner sakte men sikkert i glemmeboka :)

Prestige mode var en knallting som IW la inn for at folk ikke skulle gå lei etter 1 gjennomgang.

Kødder du? prestige 10 for noen mnd siden?! what a life!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fikk en killing streak på 39 på strike. Våpen setupen var som følger: M14, Bandolier, Stopping Power og Deep Impact. M14 er det eneste assault våpenet som har muligheten til å drepe på 1 headshot, lik sniper-rifles.

Alle andre assault rifles har en head-multipler damage med *1,4 mens M14 har en *1,5 i bonus for headshot.

I tillegg har M14 en skade-fordeling på 50-40 (Hvor 50 er maksimum og 40 er minimum), opp mot M-16 som har en skade-fordeling på 40-30 (Men våpenet er burst, og dreper på 1 burst, om alle treffer), noe som gjør M-16 til det beste våpenet, med størst treffsikkerhet, satt i forhold til skuddtakt, treffsikkerhet og rekyl.

Lenke til kommentar

Kødder du? prestige 10 for noen mnd siden?! what a life!

Mtp. spillet har vært ute i snart 6 mnd'er så har jeg vært på 55 for siste gang etter 4 ca. Har heller ikke spilt 10 timer hver dag. Å komme seg fra lvl 1 til 30 tar kanskje 2-3 timer maks. Det er en hel spillekveld. Så tar det kanskje 4-5 timer max å komme seg til lvl 1 igjen. Skal ikke skryte, men får sjeldent under 7-800 poeng på search & Destroy så da kan du jo regne selv hvor mye man trenger å spille.

Jobber kanskje 10-14 timer hver dag utenom helg hvor jeg er med venner så har faktisk et fint liv :)

Lenke til kommentar

S&D er det eneste som er gøy spør du meg. Men jeg spiller sjeldent online spill. Eneste som har holdt meg opptatt i flere mnd'er (år) må være socom serien og der er det en del bombeplanting.

Men Cod4 er history til tirsdagen uansett så da får vi se om GTA er artig online:)

Lenke til kommentar

Er sant som Wangen sier. lvl 1-30 går knall fort, før det plutselib blir en del vanskeligere. Får selv ikke til å spille S&D (hater å være død, vil spawne asap), så blir for det meste HQ. Men er det kun jeg alene blir det Free for all, da jeg hater å komme på et håpløst random lag å bli banka av gud å hvermansen.

Det morsomste er definitivt et lag med nordmenn og HQ på Bog. Det ender som oftest med ren slakting :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Sorry for å dra opp ein gammal tråd;

Om man velger Prestige Mode, og levler til 55, og fullfører alle challenges, vil man da få et våpen i hver kategori i gull? Eller bare den første du fullfører challenge på? Kan dette i så fall gjøres på første gjennomføring av Prestige Mode? (eller siste for den saks skyld?)

Lenke til kommentar

1. Ja.

2. Nei. AK i assault-klassen, Uzi i SMG-klassen osv. Altså ikke hvilke som helst våpen.

3. Ja, du kan også gjøre det på din første vei til 55. Altså før du har valgt Prestige i det hele tatt. Var vel det du mente, men...

Lenke til kommentar
noen som har hørt om spoiler tags?

Damn, sitter og spiller COD4 nå.... :(

Sorry hvis jeg totalt herpa spillopplevelsen din ved å si hvordan man får tak i gullvåpen i MP-delen.

merka litt sarkasme i det svaret der!?! :p

men har ikke herpa noe nei, spillet er like fett for det.... :dribble:

Lenke til kommentar
1. Ja.

2. Nei. AK i assault-klassen, Uzi i SMG-klassen osv. Altså ikke hvilke som helst våpen.

3. Ja, du kan også gjøre det på din første vei til 55. Altså før du har valgt Prestige i det hele tatt. Var vel det du mente, men...

Så Prestige er i bunn og grunn tidsfordriv for å få annet rankikon - og ikke noe mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...