Gå til innhold

Call of duty 4 prestige mod?

espinos

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nja, egentlig ikke. Kanskje hvis du er sniper og ikke flytter deg så mye. Men hvis ikke kan du jo bare plukke opp våpen fra andre, eller ammunisjonen deres.

Jeg er ikke sniper.

Plukke opp våpen fra andre? No thanks. Jeg spiller med faste perks og fast gunner.

Du har rett angående ammunisjon men hvis man skal gå rundt å plukke opp ammo går det utover egen taktikk.

Tja, jeg er mer allsidig. Løper jeg rundt med G36C og merker at ingen andre gjør det har jeg lite imot å plukke opp en AK47 og plaffe ned folk med den heller. Hvordan går det utover din egen taktikk? Hender det aldri at du har mulighet til å gå over liket på døde fiender/kamerater for å sjekke om de har noe ammunisjon om du er redd du skal gå tom?

Og med plukke opp mener jeg å bytte ut pistolen, ikke hovedvåpenet selvfølgelig ^^

Nja, hvis jeg er tom for ammo, jeg vet hvor fienden sitter og døde folk ligger i hans linje så sier det seg selv. Kropper og ammo går også rimelig fort vekk. Er ikke alltid lurt å krysse en skuddlinje for å plukke opp ammo.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
nja, egentlig ikke. Kanskje hvis du er sniper og ikke flytter deg så mye. Men hvis ikke kan du jo bare plukke opp våpen fra andre, eller ammunisjonen deres.

Jeg er ikke sniper.

Plukke opp våpen fra andre? No thanks. Jeg spiller med faste perks og fast gunner.

Du har rett angående ammunisjon men hvis man skal gå rundt å plukke opp ammo går det utover egen taktikk.

Tja, jeg er mer allsidig. Løper jeg rundt med G36C og merker at ingen andre gjør det har jeg lite imot å plukke opp en AK47 og plaffe ned folk med den heller. Hvordan går det utover din egen taktikk? Hender det aldri at du har mulighet til å gå over liket på døde fiender/kamerater for å sjekke om de har noe ammunisjon om du er redd du skal gå tom?

Og med plukke opp mener jeg å bytte ut pistolen, ikke hovedvåpenet selvfølgelig ^^

Nja, hvis jeg er tom for ammo, jeg vet hvor fienden sitter og døde folk ligger i hans linje så sier det seg selv. Kropper og ammo går også rimelig fort vekk. Er ikke alltid lurt å krysse en skuddlinje for å plukke opp ammo.

og DET er derfor du bruker bandoiler :D

Lenke til kommentar

Jeg er ikke sniper.

og DET er derfor du bruker bandoiler :D

NEI.

For å få streaks. Bare svarer på spørsmålet hans.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Tja, har da aldri hatt særlig problemer med ammunisjon. Har vel maks 20 som kill streak, men det holder for min del. Foretrekker granater av en eller annen sort over litt ekstra ammo. Men kjekt å vite at andre finner mer nytte i det enn meg :)

Jepp. Er en fordel om man plasserer kulene sine PÅ fienden, og ikke ved siden, over eller under.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Diskusjonen her viser bare at CoD 4 er et bra multiplayerspill med mange forskjellige muligheter. Selv liker jeg å gå rundt med dead silence, uav jammer og silencer. Så slipper jeg å få en kniv i ryggen. Forskjellige baner krever forskjellige taktikker og våpen.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

bare lurte på når man får 150 kills og 150 HS på alle våpnene i en klasse så får man et gull våpen av no slag. det jeg lurer på er når man har gjort det og så går prestige mode igjen, vil gull våpnene forsvinne eller er de alltid der etter at man har gjort det?

Lenke til kommentar
bare lurte på når man får 150 kills og 150 HS på alle våpnene i en klasse så får man et gull våpen av no slag. det jeg lurer på er når man har gjort det og så går prestige mode igjen, vil gull våpnene forsvinne eller er de alltid der etter at man har gjort det?

etter at en er ferdig me entern ALLE assault, smg, lmg,shotgun eller sniper challengene får du gull våpen

alle assault gull-AK - 47

elelrs er jeg usikker på de andre

starter min tredje prestrige neste gang jeg gidder ogspille

Lenke til kommentar

Jeg hadde golden dragonauv i andre prestige og når jeg gikk opp i tredje så ble den borte..*sad face*

Lenke til kommentar

Jeg går snart opp i prestige 4 :new_woot: Men kunne heller ønske det ikone var militær ranger. Hvor den første var Private opp til level 55, ranker selv om du vil, til lance corporal opp til level 55 osv. Hadde vært nett det samme, bare litt gøyere med vanlig rang, spør du meg:)

Lenke til kommentar
Antall ganger man har blåst igjennom prestiege trenger jo ikkje å ha noe med ferdighetene å gjøre da. Er nok mangen som spiller MYE og som har bosatt seg på lvl. 55 for å si det sånn.

Vurderer å putte en av de derre idiotiske "Alt jeg skriver er..." i siggen min for å få folk til å forstå min sarkasme og ironi. Jeg oppfatter det heller motsatt, flertallet av 10ende prestigefolka jeg møter er blant de verste folka (På mange måter) jeg har spillt med

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...