Gå til innhold

Call of duty 4 prestige mod?

espinos

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det gjør du.

Selv valgte jeg prestige i helgen eller noe. Tenkte skit au, er morsomt å levele siden det får meg til å bruke alle våpnene som er og jeg føler en viss framgang når jeg spiller. Er snart vel snart 50 igjen, og tror jeg går for prestige atter en gang, så har jeg noe å dille med. Pluss, det er morsomt å ta challenges og slikt. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Ja, det gjør du.

Selv valgte jeg prestige i helgen eller noe. Tenkte skit au, er morsomt å levele siden det får meg til å bruke alle våpnene som er og jeg føler en viss framgang når jeg spiller. Er snart vel snart 50 igjen, og tror jeg går for prestige atter en gang, så har jeg noe å dille med. Pluss, det er morsomt å ta challenges og slikt. :)

Enig der :) Er på lvl 45 nå, og har også tenkt og ta prestige mode igjen :p

Men bør vel se på en ny tv, for det er jaggu meg anstrengende og få med seg hele kampen på den knøttlille skjermen.

Lenke til kommentar

Jeg gjør i alle fall det. Tatt alle Assault Rifle opp til M14 som jeg holder på med nå. Tatt de fleste SMG uten MP5 og holder på med UZI, hagler er unnagjort. 2 snipers er unnagjort. Spiller også litt Search and Destroy, 50 exp per kill samt noen forsåvidt greie challenges så blir det fort litt exp :)

Pluss jeg spiller med en kompis, som sørger for at jeg i alle fall har en god lagkamerat.

Endret av Ghaundan
Lenke til kommentar

Har kunn fullført to våpen challenges jeg, M40A3(Headshots og kills) og M16(Kun kills), og gidder ingen andre, da disse våpnene er alt jeg trenger. Kunne sikkert hatt headshitchallenge med M16 også, men faktum er at det er større sjanse for kill med 1 burst i overkroppen, en om en prøver på hodet.

Kanskje jeg skal gjøre noen flere challenges, men tviler, er så mange kjipe våpen jeg må gjennom.

Lenke til kommentar
Har kunn fullført to våpen challenges jeg, M40A3(Headshots og kills) og M16(Kun kills), og gidder ingen andre, da disse våpnene er alt jeg trenger. Kunne sikkert hatt headshitchallenge med M16 også, men faktum er at det er større sjanse for kill med 1 burst i overkroppen, en om en prøver på hodet.

Kanskje jeg skal gjøre noen flere challenges, men tviler, er så mange kjipe våpen jeg må gjennom.

Deler samme oppfatning som deg.

Brukte før M4 og sverget til den, men nå bruker jeg kun M16 og RPD med grip. Insane kombo.

Search and Destroy og Headquarters gir endel XP.

Gamertag: xB4LLISTiCx

Endret av Merlin
Lenke til kommentar

Headshots er vanskelig å få tak i, og gir ikke så mye exp i forhold til strevet. Bare skaff 150 kills med ett våpen (ikke hagle, de går kun til 75 tror jeg og snipers 100) og du får 1000 exp, vel, 1650 til sammen er det vel. Ikke så vanskelig. AK'en er jo ganske lett å kverke folk med. SMG'er og.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Yup :p

På den cargo bana, den lille på domination, der tar du hagle :D tok 71 liv på en runde :p

Ellers er det m4 og ak47 to lette og begynne med. SMG er tyngre, da de er mindre dødelige.

Selv tar jeg alle challenges, forså og ta headshots til slutt. da de krever litt mer.

Lenke til kommentar
det er "dyppet" i gull. Som det er gyllent metall altså. Sykt stillig. Skinner og sånn. Men jeg fikk gull dessert eagle når jeg ble 55 på det første ikonet. Ikke noe challenge på den.

Edit: Kom akkurat på at jeg har gjort ferdig alle challengene på flere våpen. M4Carbine blant annet. Har ikke den i gull. De våpnene jeg vet er i gull er deagle og en shotgun

Som sagt. Man må gjøre ferdig alle utfordringene til alle våpnene i en kategori. Da får man tildelt ett bestemt våpen fra denne kategorien i gull.

Lenke til kommentar

Hvilket våpen som er best er da opp til hva man foretrekker og hvordan man spiller. Selv foretrekker jeg AK47, G36C og til en viss grad G3 av assault rifles. SMG'er AK74u. Snipers, tja, ikke bestemt meg.

For min del er alle våpnene like god, men krever forskjellig spillestil og brett.

Lenke til kommentar
nja, egentlig ikke. Kanskje hvis du er sniper og ikke flytter deg så mye. Men hvis ikke kan du jo bare plukke opp våpen fra andre, eller ammunisjonen deres.

Jeg er ikke sniper.

Plukke opp våpen fra andre? No thanks. Jeg spiller med faste perks og fast gunner.

Du har rett angående ammunisjon men hvis man skal gå rundt å plukke opp ammo går det utover egen taktikk.

Lenke til kommentar
nja, egentlig ikke. Kanskje hvis du er sniper og ikke flytter deg så mye. Men hvis ikke kan du jo bare plukke opp våpen fra andre, eller ammunisjonen deres.

Jeg er ikke sniper.

Plukke opp våpen fra andre? No thanks. Jeg spiller med faste perks og fast gunner.

Du har rett angående ammunisjon men hvis man skal gå rundt å plukke opp ammo går det utover egen taktikk.

Tja, jeg er mer allsidig. Løper jeg rundt med G36C og merker at ingen andre gjør det har jeg lite imot å plukke opp en AK47 og plaffe ned folk med den heller. Hvordan går det utover din egen taktikk? Hender det aldri at du har mulighet til å gå over liket på døde fiender/kamerater for å sjekke om de har noe ammunisjon om du er redd du skal gå tom?

Og med plukke opp mener jeg å bytte ut pistolen, ikke hovedvåpenet selvfølgelig ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...