Osiric Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Hmm. Den som er høyest rank "på xbox live" for øyeblikket er prestige nr 10, Altså et GullKors. Ganske sikker på at det er max. Endret 6. desember 2007 av Gemi9 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Trur han er på jobb, altså gjort det 10 ganger jeg ! Jeg for min del synes spillet ble kjedelig da jeg kom på 55. Samme ble det 2nd gangen jeg kom på 55. Nå er jeg på vei for 3rd gang, men denne gangen skal jeg skaffe meg et gullvåpen asså, ikke bare deagelen. Dødsgøy å levle opp :] Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Etter at du klarer å komme til lvl 55 for 10'ende gang så får du 2 stk. attachments på våpnene dine: f.eks: M4 med Red Dot + Silencer Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Frister litt, men tar så forbaskade lang tid. Hva om jeg går lei etter 4-5 runder? Er redd jeg kommer til å angre med en gang jeg må begynne å bruke M16 uten red dot og alle perksa. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Jeg startet på nytt på Tirsdag og er på level 50 allerede. Spiller et par timer om kvelden, så for min del går det ganske kjapt. Bruker kanskje 2-3 timer å komme til level 30, og så bruker jeg 2-3 kamper med S&D for å komme raskt opp igjen. Er jo bare å kjøre på med MP5+Stopping Power i starten så går det lynkjapt:) Absolutt verdt det mener jeg Endret 6. desember 2007 av WangenPs3 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Du får ikke en ekstra perk, så er det sagt. Han som er nummer 1 på scoreleaderboardet har gått igjennom 10 ganger nå, og har ikke fått noe. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Bekreftet at man får 2 stk. attachments på våpnene sine.......Så rart hvis han ikke har fått noe Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Såeh, man får altså ikke bruke 2 attachments? Edit: Man får det likavel? Link til bekreftelse? Endret 6. desember 2007 av E-wok Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Vis meg bekreftelse da.. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Støvbøying og ydmykelse fra min side. Ser at der jeg leste bekreftelsen så kom det et contra svar senere. Ingenting blir åpnet opp. Eneste jeg kan tro er at det er 2 perk "slots" som er gråe etter lvl 55, som kanskje kan komme som DLC senere. Lenke til kommentar
joejoe Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Er det noen som har gått gjennom prestige mode alle gangene og så kommet opp til level 55 igen? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ja.. NOX RYAN ellernoe slikt. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Men er det ingen som kan bekrefte hva som skjer etter 10 ganger opp og ned og hei igjennom prestige mode? Jeg finner i hvertfall ingenting hverken fra IW selv, eller andre steder. 2 stk. attachments virket da egentlig ganske kult. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg kan, jeg kan! Ingenting.. Lenke til kommentar
Osiric Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Ok, Her er en post fra NOX sitt forum; So after much hoopla over the last 24 hours, we've decided to just spill the beans already. No more waiting, wondering, anticipating. It's hard to believe that something so simple caused such a huge ruckus within the COD community. People seemed genuinely mad that we weren't saying anything, and that isn't right. So instead of holding out any further, we've decided to just go ahead and share the knowledge. Thank you to everyone who has congratulated Ryan on being the first to reach level 55 of the 10th prestige. While some may trash him for it, it's an accomplishment that someone had to do eventually. I'm just glad it was one of us. There was a lot of speculation as to what you would receive .. perks, weapons, etc. I have to admit, I wanted to know just as much as the next fella. Without rambling on any further (yes, I did that on purpose =) here's what you receive after reaching level 55 of the 10th prestige (which Ryan did I just under 7 days of playing, if the "Time Played" on the leaderboards is correct). you get ... drum roll please ... nothing. Yes, sadly, you get nothing. Some of you already knew this, but hopefully this puts a stop to all the hate and bashing. We enjoyed our little moment in the spotlight, but it's time to move onto bigger and better things, like trying for the #1 spot on Gamebattles. We hope to see you there! Thanks, and have fun out there. Team NOX Endret 6. desember 2007 av Gemi9 Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Så de som strever seg i gjennom hele skiten får altså ingenting? Artig. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jo, de kan gå opp i level igjen og igjen, istedetfor å få grelle våpen. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 når du aktiverer prestige mode, begynner du helt fra starten igjen, det eneste som er forskjellig er at du har et ikon ved navnet ditt, dette kan du gjøre 10 ganger... Har du bilde av hvordan det ikonet ser ut? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Prestige mode. Du kommer i lvl 55. i lvl 55 får du gold dessert eagle btw. Så velger du prestige mode. Du hører et skudd når du trykker på knappen "Yes" ( dem spør deg mange ganger om du vil dette) Så begynner du på nytt, og det du får er det merket, avbildet to ørner elns og et skjold. Litt vanskelig for meg og se på min tv, men det er noe sånt. + At du får gullcamo på hvert våpen. Edit: Er forresten ikke sikker på dette da det bare er noe jeg har lest på et forum. Noen som kan si noe mer om dette? Det har ikke jeg merket. Jeg spilte mot en fyr som hadde gullcamo på X1001 hagla, eller hva den heter, og han var i 34 i prestige. Jeg er i prestige 44, og har ikke sett noe til det. Mulig at det går og unlocke det som i når man tar headshots challenges. Altså de forskjellige camo skinsa, om det var det du tenkte på. Prestige mode er og anbefale for en spiller som har tålmodighet, og som virkelig liker COD 4, og som kan sette av tid til det. Gold Camo var veldig veldig stilig btw når du aktiverer prestige mode, begynner du helt fra starten igjen, det eneste som er forskjellig er at du har et ikon ved navnet ditt, dette kan du gjøre 10 ganger... Har du bilde av hvordan det ikonet ser ut? Altså, første gang man trykker på prestige mode, så får man det ikonet under lvl 1, og nr 2 lvl 2 osv. Kilde: http://www.iwsti.com/forums/gaming/104354-...mode-icons.html Stemmer faktisk, da jeg har sett spillere med prestige ikonet under lvl 3. Endret 11. desember 2007 av Slettet-1ZSK0pUMX2 Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Er level 5 en hund? Uansett, for å få gullcamo tror jeg du må klare alle challenges for hver klasse, f.eks klare både 150 kills og 150 headshots med begge haglene. Tror det er slik det funker, men er usikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå